"saako" miehesi tanssia ja seurustella muiden naisten kanssa yöelämässä?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jaa"
Alkuperäinen kirjoittaja hööh;26502203:
Ööö...meidän liiton yksi suurimmista salaisuuksista on nimenomaan toistemme kunnioitus.

...Ja saamme tanssia muiden kanssa.
Etkö lukenut, saamme tanssia toisten kanssa mutta emme halua! Eri asia! Ihminen saa tehdä mitä haluaa, kukaan ei voi määrätä mutta kaikki ei ole hyväksi, ei avioliiton tai itsensä hyväksi! Ilmankos näitä eroja pukkaa! Tanssitaan kenen kanssa vaan, hierotaan toisiaan yhteen tuntemattomat ihmiset, hyi!!!!!!

Saura
Tottakai saa, koska itsekin teen niin. Juttelee monien naisten kanssa myös silloin, kun itsekin olen paikalla ja taatusti tekee niin silloinkin, kun en ole. Tanssimaan ei kyllä miestä taida saa mikään, mutta itse taas tykkään tanssia ja kyllähän siellä kaikenlaisia lähestymisiä tapahtuu. Jos miehellä joskus lipsahtaisi intiimimpään suuntaan (melko epätodennäköistä), niin tietysti se tuntuisi pahalta, mutta tuskin jättäisin, kun itsekään en ole mikään puhtain pulmunen.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502247]Etkö lukenut, saamme tanssia toisten kanssa mutta emme halua! Eri asia! Ihminen saa tehdä mitä haluaa, kukaan ei voi määrätä mutta kaikki ei ole hyväksi, ei avioliiton tai itsensä hyväksi! Ilmankos näitä eroja pukkaa! Tanssitaan kenen kanssa vaan, hierotaan toisiaan yhteen tuntemattomat ihmiset, hyi!!!!!![/QUOTE]

Oletko kenties lestadiolainen? En tiedä muita kenen mielestä tanssi olisi syntiä. Ihan varmasti on hyväksi sekä minulle että parisuhteelle, että käyn ulkona tuulettumassa ja tanssin toisten kanssa, niin miesten kuin naisten. Tanssiminen ei myöskään välttämättä tarkoita sitä, että hierotaan toisiaan yhteen. En ole ikinä hieronut itseäni tuntemattomaan mieheen vaikka olenkin heidän kanssaan tanssinut.

[QUOTE="jaa";26502186]Hassu ajattelutapa :) Saan syödä sianlihaa jos haluan, saan tanssia kenen kanssa haluan, saan pitää minihametta jos haluan, mutta kaikki on itsestäni kiinni. Kunnioitan miestäni ja hän minua. Meillä on paljon ystäviä ja todellakin tiedän että ei turkissa kaikki ihmiset ole samanlaisia. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta yhdessä ja tiedän mistä puhun. Mieheni ei ole tiukkapipo eikä mikään vanhoillinen. Asunut suomessa 20 vuotta ja tietää suomen kuin omat taskunsa. Ehkäpä tässä onkin meidän liiton salaisuus, kunnioitamme toisiamme. Tiedämme mitä haluamme ja se riittää meille. Jos menen baariin ja haluan tanssia niin tulen kotiin, herätän mieheni ja tanssin hänen kanssaan, en muiden miesten. Koska en edes halua, ei ole mitään tarvetta siihen! Ja saan pukeutua miten haluan, yllätys![/QUOTE]
Te olette te, me olemme me. Ihmiset ja pariskunnat on erilaisia. Me ollaan oltu yhdessä 11 v, ekat vuodet asuimme Turkissa ja sitten muutimme Suomeen.

Eipä kunnioitusta sillä mitata, että tanssiiko toisten kanssa vaiko ei. Vaan sillä, tekeekö tietoisesti jotain sellaista, mikä toista loukkaisi, vai pyrkiikö toiminnassaan siihen ettei toimi puolisoaan loukkaavalla tavalla. Ne aiheet, mikä ketäkin loukkaa, vaihtelee.

Ihmettelen, miksi sinä epäilet suuresti sitä, että meitä ei haittaa jos toinen tanssisi jonkun toisen kanssa. Etenkin kun kerroit tietäväsi, etteivät kaikki turkkilaiset ole samanlaisia :)

huuuh
[QUOTE="jaa";26502247]Etkö lukenut, saamme tanssia toisten kanssa mutta emme halua! Eri asia! Ihminen saa tehdä mitä haluaa, kukaan ei voi määrätä mutta kaikki ei ole hyväksi, ei avioliiton tai itsensä hyväksi! Ilmankos näitä eroja pukkaa! Tanssitaan kenen kanssa vaan, hierotaan toisiaan yhteen tuntemattomat ihmiset, hyi!!!!!![/QUOTE]

Eli jos pari tykkää tanssia niin miesten kuin naistenkin kanssa,pukkaa eroa??? :D
Olet juuri perinteinen hirviövaimo, sinun avioliittosi-ainoa oikea. :D
Kuka puhui jostain hieromisesta? Etkö osaa tanssia ilman että täytyy munaa hieroa samalla?

"jaa"
[QUOTE="vieras";26502282]Oletko kenties lestadiolainen? En tiedä muita kenen mielestä tanssi olisi syntiä. Ihan varmasti on hyväksi sekä minulle että parisuhteelle, että käyn ulkona tuulettumassa ja tanssin toisten kanssa, niin miesten kuin naisten. Tanssiminen ei myöskään välttämättä tarkoita sitä, että hierotaan toisiaan yhteen. En ole ikinä hieronut itseäni tuntemattomaan mieheen vaikka olenkin heidän kanssaan tanssinut.[/QUOTE]

En ole lestadiolainen. En vaan ymmärrä miksi suhteessa olevat ihmiset tanssii toisten kanssa. En ymmärrä, koska tanssi herättää halut. Sehän on selvää, vai kieltääkö joku?

lucifer
[QUOTE="jaa";26502307]En ole lestadiolainen. En vaan ymmärrä miksi suhteessa olevat ihmiset tanssii toisten kanssa. En ymmärrä, koska tanssi herättää halut. Sehän on selvää, vai kieltääkö joku?[/QUOTE]:Oen mä ainakaa rupee haluamaan miestänikään välttämättä joka kerta kun tanssin sen kanssa, joten miksi haluaisin toistakaan jos sattuisin tanssimaan jonkun muun kanssa?

• Tykkää
Reactions: moekoe ja Anatolia
[QUOTE="jaa";26502307]En ole lestadiolainen. En vaan ymmärrä miksi suhteessa olevat ihmiset tanssii toisten kanssa. En ymmärrä, koska tanssi herättää halut. Sehän on selvää, vai kieltääkö joku?[/QUOTE]
Voi jeesus...vai pitäisikö sanoa allah allah.

Ei, tanssi ei ole yleensä herättänyt mun haluja. Kykenen hallitsemaan halujani.

säpäle harmaana
Saa jutella ja tanssia, mutta kyllä se kieltämättä vähän mietitytti, kun mies kerran "pakon edessä" kertoi tanssineensa yhden naisen kanssa, vaikkei _koskaan_ tanssi. En ole koskaan nähnyt tai kuullut, että mieheni olisi tanssinut. Ja tämäkin tuli ilmi siten, että olimme yhdessä baarissa ja tämä nainen tuli jutuillemme, joten miehen oli pakko kertoa heidän tanssistaan.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502307]En ole lestadiolainen. En vaan ymmärrä miksi suhteessa olevat ihmiset tanssii toisten kanssa. En ymmärrä, koska tanssi herättää halut. Sehän on selvää, vai kieltääkö joku?[/QUOTE]

No ei todellakaan herätä haluja. Mä tanssin myös mun naispuolisten kavereiden kanssa, ei herää halut heitäkään kohtaan.

"sama"

Herättää halut? Aijaa?
No jos heräättää tulevaisuudessa, olen entistä kiihkeämpi kun tulen kotiin mieheni kainaloon, ei luulisi haittaavan. ;)
Ei kyllä tähän mennessä ole haluja herättänyt, tanssiminen on mukavaa puuhaa ja kivaa irottelua. En tiedä mitä tanssi sitten sinulle on...

[QUOTE="jaa";26502339]ja pah!![/QUOTE]
Parempi vaan, että sä ja miehesi ette tanssi muiden kanssa.

Jos kerran ette osaa halujanne hallita, jos tanssi herättää aina halut, ja tanssi johtaisi pystypanoon tanssilattialla tai pikavarviin ravintolan vessassa :attn:

(tää ei voi olla todellista :LOL: )

"jaa"
Parempi vaan, että sä ja miehesi ette tanssi muiden kanssa.

Jos kerran ette osaa halujanne hallita, jos tanssi herättää aina halut, ja tanssi johtaisi pystypanoon tanssilattialla tai pikavarviin ravintolan vessassa :attn:

(tää ei voi olla todellista :LOL: )
Sä voit nauraa niin paljon kuin sä haluut mutta sä tiedät hyvin mitä mä tarkoitan tällä asialla! Taidat olla vähän lapsellinen kun jostain pystypanosta puhut lattialla! Tanssissa on aina jotain seksuaalista mukana, siinä jo kun menee toisen kanssa tanssimaan (siis vastakkaista sukupuolta olevan kanssa). Siinä tilanteessa kun jo kun joku hakee sua tai sä jotakuta! Jos ymmärsit! Tanssi on seksuaalista, kun tanssi toisen kanssa. Ja en nyt tarkoita naisen kanssa jos ei oo sit lesbo.

[QUOTE="vieras";26502386]Eli myönnät tanssin herättävän halusi, ainakin joskus.[/QUOTE]
Halutessani juu. Sinkkuaikoina esimerkiksi oli joskus näin, silloin tanssin oli tarkoituskin joskus johtaa johonkin muuhunkin. Tai jos tanssin oman mieheni kanssa, niinku esileikkimielessä :xmas:

Olen tanssinut mm. entisen appiukkoni kanssa monesti. Ja ruotsinlaivalla pappojen kanssa. Sukulaisen/ystävän häissä jonkun random häävieraan kanssa. Jne. Eikä halut kyllä ollenkaan herää silloin.

"huoh"
[QUOTE="jaa";26502401]Sä voit nauraa niin paljon kuin sä haluut mutta sä tiedät hyvin mitä mä tarkoitan tällä asialla! Taidat olla vähän lapsellinen kun jostain pystypanosta puhut lattialla! Tanssissa on aina jotain seksuaalista mukana, siinä jo kun menee toisen kanssa tanssimaan (siis vastakkaista sukupuolta olevan kanssa). Siinä tilanteessa kun jo kun joku hakee sua tai sä jotakuta! Jos ymmärsit! Tanssi on seksuaalista, kun tanssi toisen kanssa. Ja en nyt tarkoita naisen kanssa jos ei oo sit lesbo.[/QUOTE]

Voi luoja, en yhtään ihmettele näitä erotilastoja. Onnea vaan teidän vainoharhaiseen liittoon.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502401]Sä voit nauraa niin paljon kuin sä haluut mutta sä tiedät hyvin mitä mä tarkoitan tällä asialla! Taidat olla vähän lapsellinen kun jostain pystypanosta puhut lattialla! Tanssissa on aina jotain seksuaalista mukana, siinä jo kun menee toisen kanssa tanssimaan (siis vastakkaista sukupuolta olevan kanssa). Siinä tilanteessa kun jo kun joku hakee sua tai sä jotakuta! Jos ymmärsit! Tanssi on seksuaalista, kun tanssi toisen kanssa. Ja en nyt tarkoita naisen kanssa jos ei oo sit lesbo.[/QUOTE]

Miten ihmeessä tanssin seksuaalisuus muuttuu riippuen siitä kenen kanssa tanssii? Sä olet ihan seko.

"Tiedät hyvin mitä tarkoitan"...ööö, en tiedä. Koska en selvästikään koe ja ajattele asiaa samaan tapaan kuin sinä.

Sulle tuntuu olevan sula mahdottomuus tajuta, että ihmiset eivät ajattele ja koe kaikkia asioita kuten sinä (tai kuten miehesi).

Mulle on aina ollut ihan luonnollista olla tekemisissä myös vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ilman seksuaalisia värinöitä, ihan platonisesti, kaveripohjalta, jne. Ja sitten on erikseen ne urokset, joiden kanssa on ollut seksuaalista säpinää ja romanssijuttuja.

"jaa"
Te olette te, me olemme me. Ihmiset ja pariskunnat on erilaisia. Me ollaan oltu yhdessä 11 v, ekat vuodet asuimme Turkissa ja sitten muutimme Suomeen.

Eipä kunnioitusta sillä mitata, että tanssiiko toisten kanssa vaiko ei. Vaan sillä, tekeekö tietoisesti jotain sellaista, mikä toista loukkaisi, vai pyrkiikö toiminnassaan siihen ettei toimi puolisoaan loukkaavalla tavalla. Ne aiheet, mikä ketäkin loukkaa, vaihtelee.

Ihmettelen, miksi sinä epäilet suuresti sitä, että meitä ei haittaa jos toinen tanssisi jonkun toisen kanssa. Etenkin kun kerroit tietäväsi, etteivät kaikki turkkilaiset ole samanlaisia :)
Koska en tunne ketään turkkilaista miestä jota ei loukkaisi jos vaimo tanssisi toisen miehen kanssa. Sitten heitä on! Olemme asuneet joskus myös Turussa ja tunnemme sieltäkin paljon Turkkilaisia ja en ole koskaan vielä törmännyt Turkkilaiseen mieheen joka HALUAA että hänen vaimo tanssisi toisen miehen kanssa. Ehkä meidän kaikki kaveriperheet ovat ahdasmielisiä!

[QUOTE="jaa";26502471]Koska en tunne ketään turkkilaista miestä jota ei loukkaisi jos vaimo tanssisi toisen miehen kanssa. Sitten heitä on! Olemme asuneet joskus myös Turussa ja tunnemme sieltäkin paljon Turkkilaisia ja en ole koskaan vielä törmännyt Turkkilaiseen mieheen joka HALUAA että hänen vaimo tanssisi toisen miehen kanssa. Ehkä meidän kaikki kaveriperheet ovat ahdasmielisiä![/QUOTE]
Voi olla. Yleensä samanhenkiset ihmiset (ja esim. saman etnisen/uskonnollisen taustan omaavat - onko miehesi kurdi, pikkupaikkakunnalta kotoisin, kovin uskonnollinen?) viihtyvät yhdessä.

Miten ihmeessä asia onkin tullut puheeksi kaikkien tapaamiesi turkkilaisten miesten kanssa?

"jaa"
Halutessani juu. Sinkkuaikoina esimerkiksi oli joskus näin, silloin tanssin oli tarkoituskin joskus johtaa johonkin muuhunkin. Tai jos tanssin oman mieheni kanssa, niinku esileikkimielessä :xmas:

Olen tanssinut mm. entisen appiukkoni kanssa monesti. Ja ruotsinlaivalla pappojen kanssa. Sukulaisen/ystävän häissä jonkun random häävieraan kanssa. Jne. Eikä halut kyllä ollenkaan herää silloin.
Alunperin aloittaja kysyi saako tanssia yöelämässä? Ei nyt ollut puhetta sukulaisita vaan jokainne tietää mitä yöelämällä tarkoitetaan.

Yhteistyössä