näin.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tietysti. Niin minäkin teen :saint:
no näinpä. v**un m***ku ei lähde kun joutus päästämään mut vuorostaan ilman sitä...Alkuperäinen kirjoittaja vankilassa elävä:kun kävisikin, niin pääsisi itsekin!!!!
meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Platina:näin.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tietysti. Niin minäkin teen :saint:
Edelleenkään hänen menonsa eivät kuulu mulle!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tarkoitin tosiaan että yksin lähtee baareihin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:No, meillä on sellainen tapa että jos baariin ollaan menossa niin mennään kahdestaan. Mutta saa mennä kavereidensa kanssa jos siltä tuntuu kun menen minäkin joskus kavereideni kanssa. Ei siinä ole mitään pointtia alkaa aikuista ihmistä sitomaan tuoliin ja sanoa ettet varmana mene! Kyllä sitä pitää osata kumppaniinsa luottaa.
Miksi et pysty? Pelkäätkö että se heti hyppää toisen naisen kaulaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tarkoitin tosiaan että yksin lähtee baareihin...meillä näin, ymmärtäisin jos kavereiden kans mutta kun yksin tykkää mennä. en kyl tykkäis vaik kavereiden kans menis, mut pienempi paha se olis jos kavereiden kans menee. Mies antaa mun vapaasti mennä ihan minne tykkään ja odottaa samaa minulta.....mutta kun en pysty!!!!
pelkäätkö pettämistä? mä olen ainakin ajatellut niin että jos pettää, niin mä en voi sille mitn, sit menettäis minut.. ja vahtimalla pilaat suhteen, ajattele vain että et voi vaikuttaa kuitenkaan asiaan, koska jos pettää haluaa sitä voi tehä melki missä vain, luota itseesi, ja mieheesiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tarkoitin tosiaan että yksin lähtee baareihin...meillä näin, ymmärtäisin jos kavereiden kans mutta kun yksin tykkää mennä. en kyl tykkäis vaik kavereiden kans menis, mut pienempi paha se olis jos kavereiden kans menee. Mies antaa mun vapaasti mennä ihan minne tykkään ja odottaa samaa minulta.....mutta kun en pysty!!!!
en pelkää että pettää....pelkään lähinnä sitä että kiinnostuu muista naisista kun niitä varmasti hyörii ja pyörii ympärillä baarissa. En tahdo että kukaan menee iskeen mun miestä....joo tiedän sekavaa tekstiä....Alkuperäinen kirjoittaja jep:pelkäätkö pettämistä? mä olen ainakin ajatellut niin että jos pettää, niin mä en voi sille mitn, sit menettäis minut.. ja vahtimalla pilaat suhteen, ajattele vain että et voi vaikuttaa kuitenkaan asiaan, koska jos pettää haluaa sitä voi tehä melki missä vain, luota itseesi, ja mieheesiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tarkoitin tosiaan että yksin lähtee baareihin...meillä näin, ymmärtäisin jos kavereiden kans mutta kun yksin tykkää mennä. en kyl tykkäis vaik kavereiden kans menis, mut pienempi paha se olis jos kavereiden kans menee. Mies antaa mun vapaasti mennä ihan minne tykkään ja odottaa samaa minulta.....mutta kun en pysty!!!!
Toisinaan tekee hyvää käydä ihan yksinkin "ulkona", tosin tarkoitan tällä nyt muutakin kuin pelkästään baarissa istumista. Ei minulla mikään pettäminen ole mielessä, enkä usko, että miehellänikään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tarkoitin tosiaan että yksin lähtee baareihin...meillä näin, ymmärtäisin jos kavereiden kans mutta kun yksin tykkää mennä. en kyl tykkäis vaik kavereiden kans menis, mut pienempi paha se olis jos kavereiden kans menee. Mies antaa mun vapaasti mennä ihan minne tykkään ja odottaa samaa minulta.....mutta kun en pysty!!!!