vieras
Kai mun on sitten ainoana sanottava vähemmän. Ja on "hienon" kuuloisessa toimistotyössä "trendikkäällä" alalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:kun 2000??
No, todellakin näin on. Mun mies raksa-alan yrittäjä ja kyllä hänen työntekijöilläänkin tuon verran jää. Ja miehelläkin tietty. Niin ja tekevät vielä ihan 8-16 päivää, mies ei juuri koskaan ole "ylitöissä".Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei tarvii uskoa mutta näin on.Alkuperäinen kirjoittaja Öhöm:Jaa raksalta yli 2000? joka kk käteen, en ihan jaksa uskooAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Raksa hommia.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Mitä teidän miehet tekee jotka saa sen yli 2000 ? käteen kk?
On enimmäkseen urakkapalkalla.
On myös tunti palkalla.
Mun veli tekee raksahommia ympäri suomen, ja saa käteen n.2000?/ 2vk!, eli helposti uskon!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei tarvii uskoa mutta näin on.Alkuperäinen kirjoittaja Öhöm:Jaa raksalta yli 2000? joka kk käteen, en ihan jaksa uskooAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Raksa hommia.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Mitä teidän miehet tekee jotka saa sen yli 2000 ? käteen kk?
On enimmäkseen urakkapalkalla.
On myös tunti palkalla.
No ei varmaan saa kiinteistöhuolto työssä 2000e, max 1500e käteenAlkuperäinen kirjoittaja vaimoke:enemmän saa. kiinteistöhuollossa.