Saako mattoja piiskata sunnuntaina?

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
No omakotitalossa nyt ainakin luulisi saavan. Ja mä olen "joutunut" piiskaamaan kerrostalossakin kerran.
Häpeillen tuohon telineelle luikin. ;)

Mä sain kerrostalossa vähän huomautusta asukasyhdistyksen pj:ta kun piiskailin sunnuntaina. No seuraavan kerran meninkin sitten la aamuna klo 7.00 mattotelineelle ja kukaan ei vonu valittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mitä pahaa ne on tehnyt? :saint:

Kaippa sitä saa siivota milloin huvittaa, jollei häiritse ketään äänellä.

Ne pirulaiset kerää pölyä joka ei imurilla lähde...

Ja toisaalta kyllähän naapurit on käyttäneet ruohonleikkuria, moottorisahaa jne. sunnuntainakin eli kait sitä saa vähän metelöidäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no mie kyllä tamppaisin. eihän niistä nyt niin hirvee ääni lähe.

omakotitalon pihalla..
Mut kerrostalossa se ei ookkaan niin yksoikonen juttu.
Meinaan saattaapi erikseen lukkee järjestyssäännöissä.

Mut tiiäkkö mikä on ihanaa... la iltana 23.00 tai su aamuna ennen kaheksaa(liki seiskaa) hemmetin vatipää naapuri rupee vasaroimaan kunnolla.
Eikö sitä jumaliste voi ihmisaikoihin vasaroida

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

Ja toisaalta kyllähän naapurit on käyttäneet ruohonleikkuria, moottorisahaa jne. sunnuntainakin eli kait sitä saa vähän metelöidäkin.

Tamppaamalla menee pöly vaan maton sisään. Joten oikeaoppisesti pitää imuroida ja viedä tuulettumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

Tamppaamalla menee pöly vaan maton sisään. Joten oikeaoppisesti pitää imuroida ja viedä tuulettumaan.

No en mä tamppaa kuin ehkä kaks kertaa vuodessa, ja kyllä sitä pölyä irtoaa niinkin. Jätän sit vielä tuulettumaan piitkäks aikaa.

mä siivosin tänään, ja tosiaankin tamppasin matot. Mulle on ihan sama mitä muuta jattelee. Siivoan silloin ku haluun ja varsinkin, koska teen vuorotyötä, ni silloin on kotityöt hoidettava ku siihen on aikaa...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä