Ok-talossa asutaan, niin tuleeko naapurit muriseen mulle jos kävisin kurittamassa noita meidän mattoja tossa pihalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:No omakotitalossa nyt ainakin luulisi saavan. Ja mä olen "joutunut" piiskaamaan kerrostalossakin kerran.
Häpeillen tuohon telineelle luikin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mitä pahaa ne on tehnyt? :saint:
Kaippa sitä saa siivota milloin huvittaa, jollei häiritse ketään äänellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mie kyllä tamppaisin. eihän niistä nyt niin hirvee ääni lähe.
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mitä pahaa ne on tehnyt? :saint:
Ne pirulaiset kerää pölyä joka ei imurilla lähde...
Ja toisaalta kyllähän naapurit on käyttäneet ruohonleikkuria, moottorisahaa jne. sunnuntainakin eli kait sitä saa vähän metelöidäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mitä pahaa ne on tehnyt? :saint:
Ne pirulaiset kerää pölyä joka ei imurilla lähde...
Ja toisaalta kyllähän naapurit on käyttäneet ruohonleikkuria, moottorisahaa jne. sunnuntainakin eli kait sitä saa vähän metelöidäkin.
Tamppaamalla menee pöly vaan maton sisään. Joten oikeaoppisesti pitää imuroida ja viedä tuulettumaan.