saako leipuri tai kondiittori käteen +1500e palkkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen leipomoalalla yrittäjänä ja meidän leipureista parhaiten tienaavat saavat kuussa 3500?. Nämä siis niitä, jotka tekevät yötä. Päiväleipuritkin tienaavat melkein 2000?.

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika kiva liksa koulutuksen pituuteen nähden.

Mutta työajat on kyllä harvinaisen perseestä, ainakin perheelliselle. Että siihen nähden ei ollenkaan "liikaa".

Harva sitä yötyötä kovin pitkään jaksaakaan. Leipureissa on paljon alan vaihtajia ja moni leipuri eläköityy nuorena.

Ja näin työnantajan näkökulmasta... hyvät leipurit on kiven alla.

Alkuperäinen kirjoittaja pinkee:

Mutta työajat on kyllä harvinaisen perseestä, ainakin perheelliselle. Että siihen nähden ei ollenkaan "liikaa".

Harva sitä yötyötä kovin pitkään jaksaakaan. Leipureissa on paljon alan vaihtajia ja moni leipuri eläköityy nuorena.

Juu, mun mies teki parikymppisenä jonkun viitisen vuotta pelkkää yötä, sitten vaihtoi alaa kokonaan. Nyt palasi leipuriksi, kun sai työpaikan, jossa on edes jotakuinkin inhimilliset työajat (15-23).

Alkuperäinen kirjoittaja pinkee:

Juu, mun mies teki parikymppisenä jonkun viitisen vuotta pelkkää yötä, sitten vaihtoi alaa kokonaan. Nyt palasi leipuriksi, kun sai työpaikan, jossa on edes jotakuinkin inhimilliset työajat (15-23).

Missä päin Suomea hän leipoo?

Oon ihan ulapalla! hjelp! olen hakemassa elintarvikealalle ja haluaisin tietää paljonko palkkaa suunnilleen tästä työstä saa? ja myös, että työllistääkö tämä ala hyvin? auttakaa!!

Mieheni on isolla firmalla myymäläleipurina ja saa bruttona 1800€ kolmivuorotyöstä. Työ on raskasta ja kiireistä, mutta jos pitää alasta eikä ylityöt haittaa, siitä vaan. Ala työllistää hyvin, työttömänä ei ole tarvinnut toistaiseksi hänen vielä olla.

Uusimmat

Yhteistyössä