Saako köyhät tehdä topicceja????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä

Vieras
Siis kun tulee irvailuja niin että oksat pois. Jos täällä miehiä haukutaan. Tai naapureita. Tai sitä ettei lasten kanssa aina jakseta. Niin miksi näistä meuhkataan, jos tänne uskaltaa tehdä aloituksen, että olen köyhä. Ikävä kyllä suomessakin on köyhiä. On ero onko kerjäläinen tai pummi. Ihan tavallisenkin näköinenn perheenäiti voi kaupassa ostaa viimisestä rahasta maitoa.

Ei missään tapauksessa. Köyhät hus. Samoin kuin ruskeasilmäiset. Tai kiharahiuksiset. Tai täysin tatuoimattomat. Tai vain yhden lapsen äidit. Pois kaikki :D

Tietenkin avauksia saa tehdä kuka tahansa. Pieni osa porukkaa on sitä ilkeilevää. Toisilla (kuten esim. mulla) on vaan jotenkin vinksahtanut huumori, ja sanomiset saattaa kuulostaa pahalta vaikka ajattelematon näpyttelijä ei niitä sellaiseksi oo tarkoittanut missään tapauksessa :ashamed:

Ei saa ei... meillä köyhillä ei oo varaa tehdä avauksia. Tää palsta kun automaattisesti tarkistaa pankkitilin saldon siinä vaiheessa kun painaa lähetä-nappia.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no tuli tuossa mieleen että kaikenmaailman sivuilla oon käyny mut täällä ollaan ylivoimasesti eniten ilkeitä toisiaan kohtaan :/

Mä oon kuullu että vauvalla oltais viel ilkeämpiä. En oo kyl ite käyny.

Mä oon ja siellä ollaan ihan kauheita :/

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no tuli tuossa mieleen että kaikenmaailman sivuilla oon käyny mut täällä ollaan ylivoimasesti eniten ilkeitä toisiaan kohtaan :/

Mä oon kuullu että vauvalla oltais viel ilkeämpiä. En oo kyl ite käyny.

Siellä on ihan päätöntä se meno... nimim. vauvalta vuosi sitten tänne loikannut

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Mistäpä täällä ei ilkeiltäs :( eli lyhyesti vinkiks kaikille, jos vituttaa niin ei ainakaan palstalle kannata tulla, hetken päästä vituttaa vielä enemmän :/

tää on niiiin totta, mieluummin aina hyvällä tuulella, niin voi antaa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos :D

Yhteistyössä