Saako kolmekymppinen mies sanoa näin 12-vuotiaasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm.

Vieras
Eräs tuttuni kertoi minulle jostain ohjelmasta mitä katsoi, ja sanoi siinä ohessa sitten tyyliin jotain "onneks se 12-vuotias ei joutunu vankilaan, se oli just alkanu puhjeta kukkaan". Sit huomautin hänelle tuosta kommentista johon hän sit vastasi, että "jos lapsen vanhemmat antais tän 12-vuotiaan seukata aikuisen miehen kans". Ja sen jälkeen "joojoo, tiedän että saa katsoa, muttei koskea".

Suutuin ihan älyttömästi kyseiselle henkilölle hänen puheistaan. Mielestäni kolmekymppinen mies ei saisi kommentoida noin 12-vuotiaasta lapsesta, edes vitsillä!

Suutuinko turhaan?

Naiset eivät pidä siitä, että miehet ihailevat juuri sukukypsiksi tulleita tyttöjä. Miehille nuo ovat aika tavallisia ajatuksia, mutta harva uskaltaa päästää niitä ulos suustaan.

No olipa kyllä vastenmielistä.

En tiedä suuttuisinko varsinaisesti, mutta saattaa olla, että pitäisin tuollaisten puheiden vuoksi jotain ihmistä ikuisesti vastenmielisenä. Kun ei buo jutut oikein vitseiltäkään vaikuta.

[QUOTE="vieras";25958752]Naiset eivät pidä siitä, että miehet ihailevat juuri sukukypsiksi tulleita tyttöjä. Miehille nuo ovat aika tavallisia ajatuksia, mutta harva uskaltaa päästää niitä ulos suustaan.[/QUOTE]
Sairaita nuo ajatukset on

No olipa kyllä vastenmielistä.

En tiedä suuttuisinko varsinaisesti, mutta saattaa olla, että pitäisin tuollaisten puheiden vuoksi jotain ihmistä ikuisesti vastenmielisenä. Kun ei buo jutut oikein vitseiltäkään vaikuta.

No juu, en kyllä enää oikein tiedä miten suhtautua tähän henkilöön. Olen aina tiedostanut, että kyseinen henkilö on hieman outo, mutta tällä kertaa meni liian pitkälle.

Ällöttävää, ja vielä oksettavampaa että tämä mies ajatteli sen olevan ihan ok. Ehkä joku 15-16 v. alkaa puhjeta kukkaan, mutta 12 v. eeeei nyt kyllä vielä tarvii minkään aikuisen ukon kiinnostuksen kohteena olla.Hyi olkoon, lapsi vielä, ala-asteella. Onneksi mulla ei ole tyttöjä, koska tuollaset jutut huolettas minua.

Hyi ällöttävää :( Kyllä sanoisin miehelle tuosta ja kipakasti. Ja en osaisi suhtautua enää ''normaalisti'' tuollaiseen ihmiseen.

No siis sanoin hänelle suoraan, että en tiennytkään, että olet pedofiili. Siitähän se riemu alkoi. Kauhea marmatus, että oonko ihan sekaisin ja mikä mua vaivaa. Mutta kertaakaan ei sanonut vitsailevansa tai myöntänyt puhuneensa ohi suunsa. Hän ei kuulemma tehnyt mitään pahaa.

Sitten kehtasi vielä sanoa, että jos hän sanoisi samalla tavalla fantapullosta "toi fantapullo on puhjennu kukkaan" niin tarkoittaisko se, että hän haluaisi sitä fantapulloa. Sanoin, että EI ole sama asia, koska kukaan ei sano fantapullosta noin. Hänen mielestään vertauksissa ei ollut eroa.

Todella sopimatonta puhetta!

Omalla isälläni oli tapana puhua samaan tyyliin minulle, kun olin ihan teini (13-17 -vuotias). Sanoi mm. silloin 14-vuotiaan ystäväni isästä, että "vanhalla miehellä tekee mieli, kun on sellainen tyttö saman katon alla" ja väitti että "jokainen vanhempi ajattelee "sillä tavalla" omasta lapsestaan, suurin osa ei vaan myönnä sitä edes itselleen." Sanoi myös joskus minulle, että minulla on "tuhma pylly".

Luulen, että miehet jotka eivät aikuisessakaan seurassa tajua, että miksi tuollaiset puheet on mielettömiä, eivät ymmärrä sitäkään, että lapselle ei saa puhua noin.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk;25958840:
Omalla isälläni oli tapana puhua samaan tyyliin minulle, kun olin ihan teini (13-17 -vuotias). Sanoi mm. silloin 14-vuotiaan ystäväni isästä, että "vanhalla miehellä tekee mieli, kun on sellainen tyttö saman katon alla" ja väitti että "jokainen vanhempi ajattelee "sillä tavalla" omasta lapsestaan, suurin osa ei vaan myönnä sitä edes itselleen." Sanoi myös joskus minulle, että minulla on "tuhma pylly". /QUOTE]

Kauhee. :x

Yhteistyössä