V
"Vieras"
Vieras
Olen ryhtynyt elämäntapamuutokseen. Tarkoituksena on laihduttaa noin 30 kg, pistää elämäntavat ja ulkonäkö uusiksi. Haluaisin jo nyt kampaajalta vinkkejä, millainen hiustyyli minulle sopisi. Eli kannattaisiki kasvattaa otsatukka pois tai pidemmät hiukset tms. Ehtisin tehdä tätä kasvatusprosessia laihduttaessani. Kampaaja, jolla nyt käyn, ei koskaan ehdota mitään uutta ja on muutenkin "vanhanaikainen", joten häneltä on turha kysyä. Antavatkohan kampaajat tällaista konsultaatiota (ilman siis mitään leikkausta tms.). En tietenkään oleta, että minun pitäisi saada vinkkejä ilmaiseksi, vaan maksaisin kampaajalle ajasta, joka hänellä kanssani menisi.
Mielelläni ottaisin myös vastaan vinkkejä hyvästä, ammattitaitoisesta kampaajasta Hesassa tai Keski-Uudellamaalla, jolta voisin tällaista konsultaatiota kysyä ja kilojen karistamisen jälkeen myös vaihtaa hänen asiakkaakseen.
Mielelläni ottaisin myös vastaan vinkkejä hyvästä, ammattitaitoisesta kampaajasta Hesassa tai Keski-Uudellamaalla, jolta voisin tällaista konsultaatiota kysyä ja kilojen karistamisen jälkeen myös vaihtaa hänen asiakkaakseen.