Saako kaksoistutkinnon laki jos olen opuskellu kokiksi ja nyt logistiikka alalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihana<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihana<3

Uusi jäsen
13.12.2018
9
1
3
28
Hei. Saanko kaksoistutkinto lakin jos olen jo kokki ja nyt opiskelen jatkuva haussa logistiikka alalla ja nyt kiehtoi opiskella lukiota kaverina. niin saanko lakin jos alan opiskella lukiota kaverina ja valmistun logistiikka alalta ja sitten lukiosta? Kysykää jos ette ymmärrä mitä yritin kysyä logistiikka koulutus kestää noin 1.5vuotta ja aloitin tuon helmikuussa.

Hei. Saanko kaksoistutkinto lakin jos olen jo kokki ja nyt opiskelen jatkuva haussa logistiikka alalla ja nyt kiehtoi opiskella lukiota kaverina. niin saanko lakin jos alan opiskella lukiota kaverina ja valmistun logistiikka alalta ja sitten lukiosta? Kysykää jos ette ymmärrä mitä yritin kysyä logistiikka koulutus kestää noin 1.5vuotta ja aloitin tuon helmikuussa.
Tuolla äidinkielen osaamisella saat lippiksen...

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Hei.
Saanko kaksoistutkintolakin, jos olen jo kokki ja nyt opiskelen - jatkuvahaussa - logistiikka-alalla ja nyt kiehtoo opiskella lukiota sen kaverina. Niin: saanko lakin, jos alan opiskella lukiota sen kaverina ja valmistun logistiikka-alalta ja sitten lukiosta? Kysykää jos ette ymmärrä, mitä yritin kysyä. Logistiikkakoulutus kestää noin 1.5 vuotta ja aloitin tuon helmikuussa.
Miltä tuo näyttää? Mulle tuli kiusaus korjata virheet, mut voi mennä väärin, kun koulustakin on vuosikymmeniä:LOL:

Mull on puhelin rikki niin on vaikea kirjotta joten en pysty kirjoittamaan paremmin
Kirjallisen tuotoksesi virheet ovat niin perusteellisia lauserakenteet mukaan lukien, että rikkinäinen puhelin kuulostaa täysin mielikuvituksellisen keksityltä tekosyyltä. Ennemmin veikkaisin lukihäiriötä tai täydellistä piittaamattomuutta kauniin äidinkielemme oikeinkirjoituksen suhteen. Jos sinulla on esim. luki- tai kehityshäiriö, niin ei ole tarkoitus pilkata. Jos ei, niin tarvitset peruskoulun kertaamista ennen kuin lukiosta kannattaa haaveillakaan.

Vastaus kysymykseen: ylioppilaslakin saa ostaa kaupasta, kun yo-tutkinto on suoritettu hyväksytysti. Kaikilla tutkinnoilla taitaa olla jo tätä nykyään omat lakkinsa. KVG.

Yhteistyössä