V
vieras
Vieras
Aikaa PALJON kun olen viimeksi matkustanut junalla. Saako siellä ihan tavallisessa vaunussa syödä voileipä-tyyppisiä eväitä? Kyllähän moni syö sipsejä ja karkkeja kai, mut onko "oikea ruoka" eri asia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Tietenkin saa. On se nyt kumma jos junassa pitäisi olla 6 tuntia ilman ruokaa. Itse olen työmatkajunailija ja suurimmalla osalla on omat termarit aamuisin.
Ei se mikään kirjasto ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka kieltää kirjastossa syömisen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka kieltää kirjastossa syömisen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Tietenkin saa. On se nyt kumma jos junassa pitäisi olla 6 tuntia ilman ruokaa. Itse olen työmatkajunailija ja suurimmalla osalla on omat termarit aamuisin.
Monesti vaan löytyy tuo ravintolavaunu, niin jos sillon oletetaan että vain siellä ja sieltä ostettua syödään. Mut kiva jos ei näin ole. Kiitos tyhmän sivistämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka kieltää kirjastossa syömisen?
Kirjasto. Täällä on isot laput että eväät kuuluvat kahvilatilaan eikä kirjastopuolella saa mitään syödä/juoda.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Tietenkin saa. On se nyt kumma jos junassa pitäisi olla 6 tuntia ilman ruokaa. Itse olen työmatkajunailija ja suurimmalla osalla on omat termarit aamuisin.
Monesti vaan löytyy tuo ravintolavaunu, niin jos sillon oletetaan että vain siellä ja sieltä ostettua syödään. Mut kiva jos ei näin ole. Kiitos tyhmän sivistämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka kieltää kirjastossa syömisen?
Miksi siellä pitäs syödä? Kyllä se minusta on "kiellettyä" vaikkei sitä ihan suoraan missään kiellettäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka kieltää kirjastossa syömisen?
Kirjasto. Täällä on isot laput että eväät kuuluvat kahvilatilaan eikä kirjastopuolella saa mitään syödä/juoda.
Lappeenrannan kirjastosta saa kahvia. Niitä pieniä eroja...
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Tietenkin saa. On se nyt kumma jos junassa pitäisi olla 6 tuntia ilman ruokaa. Itse olen työmatkajunailija ja suurimmalla osalla on omat termarit aamuisin.
Tulisi sinne raflavaunuun tungos kaukojunassa jos muualla ei sais syödä. Oli se eväs osa jo lapsuuden junamatkoja. Ja siksi niissä penkeissä on ne pöydät+seinällä roskikset.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka kieltää kirjastossa syömisen?
Lappeenrannan kirjastosta saa kahvia. Niitä pieniä eroja...
niin sai edellisessäkin asuinpaikassa. Mutta sinne kirjatilaan ei saanu viedä. Lehtiä sai lukea kahvittelun lomassa.