saako joulurahan jos on äitiyslomalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kunta-alan se 270e jouluraha oli tullut mun työkavereille mutta mulle ei kun olen äitiyslomalla,samoten oli jäänyt saamatta yhdeltä sairaslomalaiselta.. :( sitäkö ei sitten makseta kuin niille jotka on töissä.. mulla siis vakipaikka ja olen ollut äitiyslomalla keväästä saakka.

en nyt ulkoa muista sitä jouluraha tekstiä, mutta se jäi mieleen, että joulurahan saaminen edellyttää että palkkaa maksetaan joulukuulta, vähintään yhdeltä päivältä.. elikäs jos et saa silloin palkkaa, et saa myöskään joulurahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
eiks se ollut niin, että pitää saada joulukuulta palkkaa niin sen saa? =) olet siis sairaanhoitaja? kun ainakin turussa lähäreille se tulee vasta kuukausipalkan yhteydessä 13.päivä =)

en ole sairaanhoitaja :) mäki oon nyt selaillu ja luin myös että täytyis saada palkkaa joulukuulta..harmi,olis kyllä ollut käyttöä tuolle rahalle.

Viranhaltijalle /työntekijälle maksetaan joulukuun 2007 palkanmaksun yhteydessä

270 euron suuruinen erillinen kertaerä edellyttäen, että

1. palvelussuhde on 1.12.2007 mennessä jatkunut keskeytymättä vähintään neljä kuukautta
1. aikaan voi sisältyä palkattomia työvapaita, kunhan palvelussuhde on voimassa edellytetyn ajan esim. palkaton työloma, lomautus tai vuorotteluvapaa.
2. palvelussuhde on edelleen voimassa kertaerän maksamisajankohtana
3. viranhaltijalle/työntekijälle maksetaan palkkaa joulukuulta.

1. palvelussuhde on 1.12.2007 mennessä jatkunut keskeytymättä vähintään neljä kuukautta

Ärsyttää kun en saa tuota kun mulla keväällä alkanut työsopimus loppui 12.8 ja uusi alkoi 17.8 :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja sama..:
Viranhaltijalle /työntekijälle maksetaan joulukuun 2007 palkanmaksun yhteydessä

270 euron suuruinen erillinen kertaerä edellyttäen, että

1. aikaan voi sisältyä palkattomia työvapaita, kunhan palvelussuhde on voimassa edellytetyn ajan esim. palkaton työloma, lomautus tai vuorotteluvapaa.
2. palvelussuhde on edelleen voimassa kertaerän maksamisajankohtana
3. viranhaltijalle/työntekijälle maksetaan palkkaa joulukuulta.

olen ollut töissä kohta 2 vuotta samassa työpaikassa.. laitoin vielä kemianliittoon sähköpostia että mitä ne siellä sanoo..on kyllä vähän tyhmää jos meiltä jätetään maksamatta se raha kun eipä sille mitään voi ettei töihin nyt pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Minun sairasloma on joulukuulta palkaton, eli tuota joulurahaako ei tule ? En osaa tulkita :ashamed:
Marraskuun palkan saan kuitenkin joulukuun lopussa.

Sanoisin, että ei makseta, koska palkka pitää olla joulukuulta... koko joulukuun palkaton kyllä vie joulurahan pois..

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Minun sairasloma on joulukuulta palkaton, eli tuota joulurahaako ei tule ? En osaa tulkita :ashamed:
Marraskuun palkan saan kuitenkin joulukuun lopussa.

Sanoisin, että ei makseta, koska palkka pitää olla joulukuulta... koko joulukuun palkaton kyllä vie joulurahan pois..

:kieh:
Toooosi kenkku juttu, tosin sanoin miehelle jo heti kun joulurahasta kuulin että siinä tulee olemaan vielä monta konnankoukkua ettei sitä kaikki saa ;)

Empä muuta sano kun, ihan oikein, että rajat pistetty. Eiköhän noi saikut ja mammalomat jo kirpaise ihan tarpeeksi työnantajien taloutta. Anteeksi vaan mutta tätä mieltä olen.

Yhteistyössä