H
"hmm"
Vieras
viimeistään sittenkun alkaa kunnolla särkeä niin sinne hammaslääkärille menee pahinkin pelkopotilas, mutta silloin joudutaankin jo turvautumaan juurihoitoon. vielä selviäisit vähällä jos kävisit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
peesi. Itekin aikoinaan pelkäsin kauheesti mutta niin vaan meni helposti hammaskivenpoisto ja pelkällä sillä puudutustahnalla. Nykyään ei tarvii sitäkään. Ja mulla sentään tuppaa olee ikenen allakin välillä kiveä.
mut mua pelottaa kaikista eniten nyt se et sitä ei edes saa pois ilman että noi hampaat tosta katkee. ne kaikki äänet, valot, hajut siellä, mä en pysty!!!
mut mua pelottaa kaikista eniten nyt se et sitä ei edes saa pois ilman että noi hampaat tosta katkee. ne kaikki äänet, valot, hajut siellä, mä en pysty!!!
en uskalla :'(
Voitko pyytää jotain luotettua ihmistä saattamaan sinut sinne? Tuo ei ole mitenkään naurettava asia, vaan ihan tosi asia.MÄ SOITIN!!!!!!!!!!!!!!!!!! itkin puhelimessa ja se sano et varataan nyt vaan tää aika et lääkäri kattoo ja ei tee mitään vielä jos et halua. 12.15 on aika.
millä ihmeellä mä sinne meen??? ei mun jalat sinne kävele. juoksee toiseen suuntaan :'(
Voitko pyytää jotain luotettua ihmistä saattamaan sinut sinne? Tuo ei ole mitenkään naurettava asia, vaan ihan tosi asia.
Itse sain lapsena hammaslääkärikammon, kun yksi hammashoitaja oli aivan perkeleen kovakourainen ja ikenet huusi hoosiannaa sen käsittelyn jälkeen.
MÄ SOITIN!!!!!!!!!!!!!!!!!! itkin puhelimessa ja se sano et varataan nyt vaan tää aika et lääkäri kattoo ja ei tee mitään vielä jos et halua. 12.15 on aika.
millä ihmeellä mä sinne meen??? ei mun jalat sinne kävele. juoksee toiseen suuntaan :'(
MÄ SOITIN!!!!!!!!!!!!!!!!!! itkin puhelimessa ja se sano et varataan nyt vaan tää aika et lääkäri kattoo ja ei tee mitään vielä jos et halua. 12.15 on aika.
Jos on oikeen kunnon ientulehdus ja hammaskiveä paljon niin kyllä se vaan sattuu. Ja vaikka laittas puudutustakin niin se voi sattua. Ja sattuu muuten koko loppupäivän sit jälkeenpäinkin.
Ei varmaan kauheesti helpota jos jo ennestään pelottaa, mutta tää on fakta. Kannattaa yrittää keskittyä siihen että mitä pidempään on menemättä sitä enemmän se sattuu. Jos hammaskiveä ei poista voi tulla muitakin ongelmia ja hammaskivenpoistoon liittyvä kipu ei ole mitään verrattuna kipuun jota esim. hampaanpoisto aiheuttaa.
juu kiitos. luuleks et tää autto paljonkin.