E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kuuleppa. helpommin sanottu ku tehty. EN USKALLA! mä alan ihan hysteerisenä huutaan jo matkalla. itkupotkuraivari. mua on koitettu hoitaa diapamin avullaki joskus. varmaan 10v edellisestä käynnistämonta lohjennuttaki.
kuuleppa. helpommin sanottu ku tehty. EN USKALLA! mä alan ihan hysteerisenä huutaan jo matkalla. itkupotkuraivari. mua on koitettu hoitaa diapamin avullaki joskus. varmaan 10v edellisestä käynnistämonta lohjennuttaki.
ei ole.
Ai ei saa hammaskivea itse pois??? Varmasti saa. Rapsuta varovasti pinsetin kärjillä tms.
Ai ei saa hammaskivea itse pois??? Varmasti saa. Rapsuta varovasti pinsetin kärjillä tms.
ei ole.
Mene hammaslääkäriin, joka on erikoistunut pelkopotilaisiin. Niin minäkin tein, aikuinen ihminen itkin siellä vastaanotolla (lol) , mutta se väki siellä oli niin ihanaa että seuraavan kerran menin jo hyvillä mielin.![]()