Saako Gigantista ostettua osarilla?? En tarkoita nyt nettiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Netistä Gigantista kun voi tilata vaikka telkkarin osarilla niin voinko lompsia kauppaan telkkari kaunalossa johonki kassalle ja sanoa et otan tän osarilla?
Meinaa olisi paljon helpompi hakea paikanpäältä kuin odotella josko se postista joskus tulisi.

Niistä luottokorttien hakemisista

Ihan pankista kysyt luottokorttia tai helpoimmin oman verkkopankin kautta voit tehdä hakemuksen. Ihan uteliaisuuttani kysyn, että jos et osaa luottokorttia hakea, niin miten uskallat tehdä osamaksusopimuksen jostain? Sitäpaitsi Gigantti tyrkyttää sulle automaattisesti kalliskorkoisen luottokortin sen osamaksun mukana.

Äläs jauha kikkeliä saahan tuosta http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=8dWsGQVtBt0AAAExvb4twyMB

[QUOTE="vieras";26136687]Kyllä ne tuota Tuohi-maksukorttia tarjoaa osamaksuun. Halvemmaksi tulee oma luottokortti.[/QUOTE]

Se on luottokortti. Osamaksuun ei kortteja tarvita.

No osarilla jos joskus tilaan jostain jotain niin kai mie nyt lasken kuinka paljon tulee maksamaan kokonaisuudessa enkä tilaile osarilla jos menee monta sataa yli loppusumma mitä kertamaksulla. Mulla on visa electron ollu sen 13 vuotta enkä paljon ole muita kortteja tarvinu niin miksi olisin sitten aikaisemmin perehtynyt edes kyseiseen asiaan?

Mie sitä kyselinki lähinnä että saako osarilla paikanpäältä ku netistä saa. Ei mulla mitään luottokorttia ollu aikomuskaan hommailla kun aloitin tämän keskustelun

No osarilla jos joskus tilaan jostain jotain niin kai mie nyt lasken kuinka paljon tulee maksamaan kokonaisuudessa enkä tilaile osarilla jos menee monta sataa yli loppusumma mitä kertamaksulla. Mulla on visa electron ollu sen 13 vuotta enkä paljon ole muita kortteja tarvinu niin miksi olisin sitten aikaisemmin perehtynyt edes kyseiseen asiaan?

No justhan sä tässä kyselet miten saisit ostettua telkkarin ilman että sun täytyy se heti maksaa. Noita tilanteita varten on luottokortti jonka kanssa tavaran saa mukaan ja sitä voi sitten lyhennellä joka kuukausi. Helppoa ja kätevää :)

Joo kato ku oon tällanen maalla syntyny erakko niin ei noista tuollaisista luottokorteista oo tienny ikänä! AIna oon tilaukset tehny netissä niin en oo mitään kortteja ikinä tarvinnu. No tiedänpä nyt tämänki sitten

Yhteistyössä