Niin, tai minkäänpainoisia.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Miksi kenenkään pitäisi arvostella tai sääliä ylipainoisia?
Toivottavasti sulla on joku sellainen ystävä, joka tukee SUA tuossa sun ongelmassa. Musta asennevamma on huomattavasti vakavampi asia kuin jokunen - tai vaikka useampikin - ylimääräinen kilo kannettavana.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mua lähinnä säälittää jollainlailla mutta jos mun joku ystävä olis tuossa jamassa ni toki tukisin häntä.
Nimenomaan näin.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Niin, tai minkäänpainoisia.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Miksi kenenkään pitäisi arvostella tai sääliä ylipainoisia?
ei mua tartte tukea.Pärjään ihan itekkin =)Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Toivottavasti sulla on joku sellainen ystävä, joka tukee SUA tuossa sun ongelmassa. Musta asennevamma on huomattavasti vakavampi asia kuin jokunen - tai vaikka useampikin - ylimääräinen kilo kannettavana.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mua lähinnä säälittää jollainlailla mutta jos mun joku ystävä olis tuossa jamassa ni toki tukisin häntä.