auttakee
Ero tuli nyt kahdeksan yhdessä eletyn vuoden jälkeen ja olen mennyt asiasta niin pois tolaltani etten ole kyennyt tekemään juuri mitään. Tuntuu kuin sisimpäni olisi täynnä raskaita kiviä jotka estävät hengittämisenkin. Öisin alkanut tulla paniikkikohtauksia kun tajuan miten konkreettista yksinäisyys onkaan. En jaksa käydä koulua vaikka opiskelen luovaa alaa minkä pitäisi olla juuri terapeuttista! Nyt vain pää on niin tyhjä etten pysty keskittymään mihinkään luovaan. Poissaoloja on tullut koulusta niin paljon että tälle asialle on jotain tehtävä ennenkuin opintotuki lakkaa. Hädin tuskin jaksan tehdä kotiaskareitakaan, mutta mieluummin jotain yksinkertaista rutiinihommaa nyt tekee mieli tehdä kuitenkin. Lapsiakin pitää jaksaa hoitaa ja esikouluikäinen on vieläpä erikoislapsi joka tarvitsee enemmän huomiota.
Saanko siis tässä tapauksessa jotain toipumislomaa? Mihin otan yhteyttä? Asun Jyväskylän seudulla. Ei ole koskaan joutunut aiemmin käymään missään psykologilla tms. Olen niin hauras nyt etten pysty kuin itkemään kun astun tuonne ulkomaailmaan. Ihan kuin elämältä olisi pudonnut pohja kokonaan. :'(
Saanko siis tässä tapauksessa jotain toipumislomaa? Mihin otan yhteyttä? Asun Jyväskylän seudulla. Ei ole koskaan joutunut aiemmin käymään missään psykologilla tms. Olen niin hauras nyt etten pysty kuin itkemään kun astun tuonne ulkomaailmaan. Ihan kuin elämältä olisi pudonnut pohja kokonaan. :'(