Saako avattua tilin, jos nimi on mennyt???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Eli tossa otsikossahan se kysymys tulikin.
Mulla on pojan tili käytössä siis mihin mulla on käyttöoikeus, mut poika täyttää kolmen vuoden päästä 18 ja eiks se sit tule pankkikortti eli visa elektron ni hänen nimellä? Nyt siinä on mun nimi.
Aika sekavaa.

No miks et saisi tiliä avattua omalla nimelläsi? Tavallinen käyttötili? Ei siinä luottoja katella....
Ja juu pojalle tulee uusi kortti kun täyttää 18 v. ja jos sinulla nyt nettiyhteys pankkiin niin se katkee lapsen täytettyä 18v

Alkuperäinen kirjoittaja isojen muksujen äippä:
No miks et saisi tiliä avattua omalla nimelläsi? Tavallinen käyttötili? Ei siinä luottoja katella....
Ja juu pojalle tulee uusi kortti kun täyttää 18 v. ja jos sinulla nyt nettiyhteys pankkiin niin se katkee lapsen täytettyä 18v

kyllä muuten katotaan.. mä en saanu avattua tiliä, koska luotot menny..

mut ei kaikki pankit kato.

Mä en ole kyllä ikinä kuullut että tiliä ei saisi avattua ilman luottotietoja.
Luotto-ominaisuuksia et kyllä taatust saa, etkä välttämättä pankkikorttiakaan, mutta tavallisen tilin kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinpä mut on aika noloa siinä sit jos virkailia sanookin et ei onnistu

Sit vaan sanot et ahaa asia selvä. ja marssit toiseen pankkiin.

mä sanoin silloin et "aika outoo et en saa avattua ees tiliä jonne saisin laittaa äippärahat, lapsilisät ja mahdollisen palkan tulevaisuudessa".

oli siin pankintäti vähä pahoillaan et ku he on niin tiukentanu tätä pankin politiikkaa uusia asiakkaita kohtaan.

sit vaan pää psytyyn ja toiseen pankkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

mä sanoin silloin et "aika outoo et en saa avattua ees tiliä jonne saisin laittaa äippärahat, lapsilisät ja mahdollisen palkan tulevaisuudessa".

oli siin pankintäti vähä pahoillaan et ku he on niin tiukentanu tätä pankin politiikkaa uusia asiakkaita kohtaan.

Mistä pankista sit sait avattua tilin?

Ja saitko ees visa elektroni korttia?

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Mä en ole kyllä ikinä kuullut että tiliä ei saisi avattua ilman luottotietoja.
Luotto-ominaisuuksia et kyllä taatust saa, etkä välttämättä pankkikorttiakaan, mutta tavallisen tilin kyllä.

mulla on tili 400km päässä olevassa pankissa. ( vanha kotikaupunki )
Yritin avata samaan pankkiin mutta täälä tiliä et olis helpottanu asiointia.
sanoivat etteivät voi avata tiliä, koska ei luottoa. Mustaki se on kummallista ja erittäin perseestä.

No ei siin. pidin asiani siellä vanhassa pankissa ja mitään ongelmia ei oo ikinä ollu. Avasin säästötilinki ja otin siihen electronin nii ei mitää ongelmia.

Ja saitko ees visa elektroni korttia?

mulla on etelä-pohjanmaalla paikallisosuuspankissa ( vihreelehtipankki ) tili ollu jo monta vuotta. Electronin sain kuin heittämällä. ei ne mitään ees kyselly.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Netin kautta saa avattua tilin :)

Miten???

tai soitat pankiin ja sanot et haluat avata tilin ja ne laittaa sulle sopimuspaperit allekirjotettavaksi kotiin ja paat takas.:D näin mä oon toiminu.

Niinno, vanha asiakassuhde saattaa vaikuttaa joo. Mä olen tavan monta tiliä availlut eri pankkeihin vuosien varrella, eikä YHDESSÄKÄÄN ole tarkisteltu luottotietoja (jotka olivat 90-luvun alussa jopa poissa jonkun aikaa, kiitos konkurssin)

Saat tietenkin visaelctronin, koska sitä ei pysty ylittämään. Vaikka on kuinka Luottokunnan myöntämä.
Sitä paitsi kaikki kortit muuttuvat electroneiksi vähitellen, enää ei siis uusia pankkikortteja saa. Vanhat käytetään loppuun ja sit tulee tilalle tuo electron.

Alkuperäinen kirjoittaja Wemi:
Saat tietenkin visaelctronin, koska sitä ei pysty ylittämään. Vaikka on kuinka Luottokunnan myöntämä.
Sitä paitsi kaikki kortit muuttuvat electroneiksi vähitellen, enää ei siis uusia pankkikortteja saa. Vanhat käytetään loppuun ja sit tulee tilalle tuo electron.

no ei se nyt ihan noinkaan mene.

ei oo kirkossa kuulutettua et electronin saa, kaikki pankit ei edes avaa tiliä.

Ja eiks se menny niin et pankkikortit häviää ja tilalle tulee visa-pankki-yhdistelmä.

näin mulle on sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja Wemi:

Ei kaikki kortit muutu electron-korteiksi vaan nykyiset pankkikortit muuttuu kansainvälisesti toimiviksi Debit-korteiksi, Debit kortin saa joko ainavarmentavana eli electronia vastaavaana tai ei varmentavana eli nykyisitä pk-ta vastaavana

Yhteistyössä