Saako asunto haista rappukäytävään?

16.07.2011
228
0
16
Äitini pienkerrostalossa talkkarin asunto haisee käytävälle niin pahasti, että se tunkeutuu jopa ulko-oven toiselle puolen, sekä vähäsen äitini asuntoon. Siellä on eläimiä, ja haju on semmoisen likaisen koiran tms. yhdistettynä johonkin mätänevään. Äitini ei uskalla ilmoittaa asuntojen omistajalle, koska pelkää kiusantekoa talkkarin osalta ja hänen asuntonsa on mieluinen.

Itse en kohta edes pysty käymään kylässä, haju on jotain niin kammottavaa!!!

Jos ilmoitan terveysviranomaisille, kiinnostaako niitä edes tuommoinen asia?

Sitä en tiedä saako, mutta mun naapuri taitaa kans aina välillä pitää eteistä roskapussien säilytyspaikkana, kun rappuun kantautuu niin kauhea jätteiden haju.
Voisin kuvitella, että muuten saa haista, mutta jos menee toisten kämppiin, niin sitten asian voidaan puuttua

[QUOTE="vieras";27074428]Useinhan rappukäytävään tulee hajuja. Meilläkin sen jo rappukäytävässä huomaa koska naapurin mummo on leiponut leipää.[/QUOTE]

Siinä on vissi ero, tuoksuuko kanelipullat ja leivät sillointällöin, vai mätä koira yötä päivää, koko ajan pahentuen.

Koira on hyvässä kunnossa, mutta rasvainen ja hirvittävän pahan hajuinen.

Meijänkin rapussa yhen ukon kämppä haisee!
Kiva mennä saunaan kun joutuu käveleen siitä ohi, likkakin aina huutaa yäk :/

sillä ukolla on kissoja ja siel ravaa ryyppy porukkaa :/

Voi ilmoittaa, etenkin jos tulee muihin asuntoihin sisälle asti se haju. Me haisteltiin varmaan vuoden verran säännöllisen epäsäännöllisesti naapurin tupakan/krapulaisen ukon hajuja, jotka olivat niin voimakkaat, että tulivat meidänkin eteiseen asti. Viimein rohkaistuin ja ilmoitin aiheesta isännöitsijälle joka sanoi että muiltakin asukkailta oli tullut valituksia.

Eli siis ei kannata odottaa ja kärsiä hajuista, vaan ilmoittaisin mahd. pian. Minäkin olen sitä mieltä, että normaalit hajut kuten esim. leipominen ja ruuanlaitto saa tuoksua käytävään, mutta ei nyt mitään naapurin krapulapaskaa pitäisi muiden joutua haistelemaan.

Yhteistyössä