Saako alle 70? veden- ja kulutuksenkestävää haalaria?

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
täällä greenhilliä saa kans yhdestä halpakaupasta (josta kyllä saa myös reimateccia) ja sitten parista lastenvaateliikkeestä.

Ja täällä ei edes ole mitään halpakauppoja.. saati sitten lastenvaateliikkeitä.. mieluiten kuitenkin ostaisin kaupasta, jotta voisi sovittaa rauhassa..

missä sinä sitte asut?Mä ite asun keskisuuressa kaupungissa eikä tartte kävellä ku 500 metriä ku on jätti citymarket ja lähin lastenvaateliike.se kyllä helpottaa huomattavasti kun on kaupat lähellä.

Citymarket löytyy kyllä, mutta ei siellä ole kuin Lassieta ja Reimaa.. hinnat on kanssa sitä luokkaa että.. |O lastenvaateliikekin on, mutta se myy vain merkkivaatteita.. ja sitten löytyy nuo perinteiset Lindex, Seppälä ja KappAhl..

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
mä suosittelen oikeasti tuota Kappahlia ja todella ihanan näköinen päällä. Ei taida kuitenkaan sopia pyöreille lapsille?

No on kyllä hyvän hintainen haalari.. mulle tulee välillä aina tekstarilla noita KappAhlin mainoksia.. mä tarviin 110cm tai 116cm haalarin..

Meille ostettiin prismasta lassietec 64.90euroo, tosin oli kokoa 92, en sit tiedä onko miten paljon kalliimpi isommissa kooissa. Täällä ainakin oli halvempaa prismassa kuin citymarketissa, ihan kaikkien haalareiden kohdalla siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
anton&niinassa on toppapuvut viimevuoden väreissä -40%....

Tuollaistakaan liikettä ei täällä ole.. mahtaisko Porissa olla lähin.. ? millasia haalareita ( mitä merkkejä ) siellä on?

no siellä on näitä vähän kalliimpia toppiksia.. niinku esim. reimaa ja tickettiä ym ym ym...

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Tuollaistakaan liikettä ei täällä ole.. mahtaisko Porissa olla lähin.. ? millasia haalareita ( mitä merkkejä ) siellä on?

ei täällä Porissa ole tuota liikettä??

No sitten Turussa on lähin.. eli matkaa on taas se melkein 100km.. |O tosin kun ens kuussa alkaa noi sunnuntaiaukiolot niin varmaan joku su lähdetään taas sinnekin..

no siellä on näitä vähän kalliimpia toppiksia.. niinku esim. reimaa ja tickettiä ym ym ym...

Ok.. voi hitsi.. :/ ne kun on kaikki loppu siihen mennessä kun mä ehdin tuollaiseen liikkeeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille ostettiin prismasta lassietec 64.90euroo, tosin oli kokoa 92, en sit tiedä onko miten paljon kalliimpi isommissa kooissa. Täällä ainakin oli halvempaa prismassa kuin citymarketissa, ihan kaikkien haalareiden kohdalla siis.

Täällä ei Prismassa tainnu olla yhtään Lassieta.. en nyt ihan satavarma kyllä ole..

Yhteistyössä