Saako äitiysloman aikana lomarahat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elliskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin sain, kvtes. Äitiysloma alkoi 4/2010 ja heinäkuussa maksettiin lomarahat, meillä siis paikallisesti sovittu lomarahat maksettavaksi heinäkuussa riippumatta siitä koska loma on. Ja tuo ko. lomahan oli vasta 2011 puolella..

Meillä ainakin viime vuonna tuli könttäsummana heinäkuussa kaikille, oli loma sitten mihin aikaan tahansa. Tai en minä nyt sitten tiedä mikä se virallinen termi on, onko se lomaraha vai lomakorvaus vai mikä, mutta kuitenkin... Se summa kuitenkin mikä tulee normaalin loma-ajan palkan päälle vielä.

[QUOTE="xXx";25904162]Mä ainakin sain, kvtes. Äitiysloma alkoi 4/2010 ja heinäkuussa maksettiin lomarahat, meillä siis paikallisesti sovittu lomarahat maksettavaksi heinäkuussa riippumatta siitä koska loma on. Ja tuo ko. lomahan oli vasta 2011 puolella..[/QUOTE]

Kiitti, kyllä ne mullekin sitten varmasti tulee heinäkuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Elliskä;25904102:
olen vakituisessa työssä ja valtiolla töissä.

Uskoisin että maksetaan lomaraha koska vakituisessa työssä :) mutta en todellakaan ole täysin varma. (Itselleni ainakin maksettiin, kunta on työnantajani.)

Itse olen kaupungilla töissä ja viime kesän äitiyslomalla. sain lomarahat.
meillä ne maksetaan kaikille kaupungin työntekijöille samaan aikaan piti lomansa sitten koska vaan

Yhteistyössä