Saako abortin sillä perusteella, että ei vaan jaksa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Ja ei, kyse ei ole ilman ehkäisyä seksin harrastamisesta vaan ehkäisyn pettämisestä. Pelkkä kondomi käytössä kun ei voi käyttää hormonallista ehkäisyä.

Kuitenkin, alle kouluikäisiä lapsia jo 3, enkä jaksa millään aloittaa uudelleen tuota kaikkea alusta. Taloudellinen tilanne on myös huono joten ei tuo neljännen elättäminenkään tulisi kyseeseen. Viikkoja vasta 4, joten saisikohan abortin vai "pakotetaanko" jaksamaan vielä yksi?

Saa haukkua jos lystää, hirveän vastuuton olen kun en pitänyt housuja jalassa ja blaablaa, mitä muita näitä samoja juttuja aina aborttikeskusteluihin kirjoitellaan. Asialliset mielipiteet olisivat myös ihan kivoja.

suomessa on ns vapaa abortti, eli sosiaalisilla syillä kyllä abortin saa. ne sosiaaliset syyt voi olla melkein mitä vaan, kuten vaikkapa huono taloustilanne tai pienet lapset.

Ei siihen sen kummempia perusteita tarvita kuin vain että ei halua lasta. Sitä tosin kysytään useammassa käänteessä koska halutaan selvittää oletko aivan varma asiasta.

Mutta itse vastailin vain että en nyt halua lasta. Ei niille sen kummemmat sosiaaliset syyt kuulu.

Joo ja ei edes tarvitse sosiaalisiin syihin vedota, kun tuo kolme lasta entuudestaankin riittää syyksi. Soitat tosiaan tk:hon ja sieltä laitetaan sitten lähete sairaalaan. Yleensä sieltä saa toiset lääkkeet kotiin, joilla sen abortin voi itse suorittaa loppuun. Jos jotain ekstraa, niin sitten pitää mennä sairaalaan niitä toisiakin ottamaan.

Yhteistyössä