Saako aamulehden jakaja piereskellä äänekkäästi rappukäytävässä hyiii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakka haisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakka haisee

Vieras
Olin eteisessä, tulossa vessasta pois täysin unen tokkuraisena kun lehtemme tuli ja aamulehden jakaja oli ainut joka oli rappukäytävässä ja kuulin erittäin kovaäänisen pierun, siis hyi. Eikö noille ole opetettu mitään kun herättelevät ihmisiä tuollai.
Ei tässä nyt enään uni tule :(
Kiva kun pitää laittaa toi lehti tuulettumaan ensin parvekkeelle ennekuin sen voi edes lukea :(

[QUOTE="vieras";29047849]Kävelit siis unissasi? Nimenomaan Almamedian strategiaan kuuluu piereskelyttää työntekijöitä rappukäytävissä. Sanoma Oy:n työntekijät röyhtäilevät.[/QUOTE]

kyllä kävelen unissani ja arvaa mikä järkytys herätä kovaääniseen piereskelyyn :X

[QUOTE="juu";29048189]Ihan luonnollinen asiahan tuo piereskely on :)[/QUOTE]

Minäkin eilen sain citymarketin kassalla hyvin tilaa kun yllättäen porukka katosi viereisille kassoille jonottamaan.
Onneksi vedin aamulla papuja ja päivemmällä hiukan huonosti kypsennettyä hernaria :D Kyllä tuli tilaa kun muutaman kerran töräytti menemään :laugh:

:laugh:

Mun veljeni Nummelan Prismassa liuku kengillään siten, että jäi porttien eteen ja pieras. Jumankauta, mikä ääni lähti :D. Kaupan puolella kaks nuorta miestä jäi tuijottamaan meitä haavi auki. Kyl hieman naurettiin, nimittäin minä, tyttäreni, veljeni, äitini ja äitini mies. Jotenkin, niin koominen tilanne ja niiden kahen tyypin monttu auki tuijotus :laugh: