Saako 40 v nainen pukeutua nahkaan ja meikata itsensä kauniisti ?

En mä annakaan haitata menoa ollenkaan, kunhan vaan kysyin teidänkin arvokasta mielipidettä :)
Hitot meidän(kään) mielipiteillä olem itään väliä.Paitsi jos hait suurta aaltoa pönkitystä olemukselles ja haluan loppuun asti ajatella,että näin ei asia suinkaan ole.Ihminen osaa nelikymppisenä jo kunnioittaa itseään ja tietää omat hyvät puolensa läpikotaisin.Silloin juurikin tietää,miten korostaa näitä ja jos oma luonne on sellainen,että hei mussa on hiukka jotain "rokimpaa" niin silloin sen osaa luonnostaan näyttää hakeutumalla vaateosastolla nahkavermeiden läheisyyteen ja ostamalla vähän sävähdyttävämpää luomiväriä.Nainen on nainen ja kyllä nainen tietää mitä tekee kunhan vain tietää ensin kuka itse on. =) Mä ihailen jokaikistä naista ikään katsomatta,joka uskaltaa olla sitä mitä on,välittämättä muiden mielipiteistä.Niin sen vaan kuuluu mennäki.Rock on ladys!Everyone of you's is fabulous!! 8)
 
juuh
nää on aina jotenkin hauskoja alotuksia..muut naiset katselee pahalla, aah olen niin kaunis, kateelliset harmaavarpuset kyttäävät, kaikki miehetkin tykkää musta, ihquuu :D

itsetunto-ongelmia kenties, pitää pönkittää omaa paremmuuttaan sillä, että kun sinä pukeudut nelikymppisenä nahkavaatteisiin ja meikkaat, niin sun ON aivan pakko olla uuh sexy hot mama.

jos ihminen on nätti, niin se on aivan sama mitä päällensä laittaa tai onko meikkiä ollenkaan eikä sillä iälläkään ole väliä.
 
nää on aina jotenkin hauskoja alotuksia..muut naiset katselee pahalla, aah olen niin kaunis, kateelliset harmaavarpuset kyttäävät, kaikki miehetkin tykkää musta, ihquuu :D

itsetunto-ongelmia kenties, pitää pönkittää omaa paremmuuttaan sillä, että kun sinä pukeudut nelikymppisenä nahkavaatteisiin ja meikkaat, niin sun ON aivan pakko olla uuh sexy hot mama.

jos ihminen on nätti, niin se on aivan sama mitä päällensä laittaa tai onko meikkiä ollenkaan eikä sillä iälläkään ole väliä.
Kerropa missä väitin olevani kaunis ! Aahh,,,,enpä tainnut semmosta väittää ollenkaan.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja öööööööööööööö;21957665:
Mikä hitto saa teidät luulemaan että juuri "nuoret naiset" ajattelevat teistä näin?! Luuletteko että heitä tosiaan kiinnostaa? :D Sori ihan niin alas se itsetunto ei vajoa :D

Pukeutukaa miten lystäätte, niin minäkin teen ;)
Nuoret naiset näköjään ajattelevat että aina kun puhutaan naisista, puhutaan juuri "nuorista naisista". Vaan kun ei puhuttu nuorista taaskaan sanaakaan, VAIN naisista.

Enkä ole muuten tämän täällä kirjoittavan 22v naisen äiti vaan oma tyttäreni on 6v. Kiva olis kyllä olla 22v tyttärenkin äiti, ei siinä mitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957790:
Nuoret naiset näköjään ajattelevat että aina kun puhutaan naisista, puhutaan juuri "nuorista naisista". Vaan kun ei puhuttu nuorista taaskaan sanaakaan, VAIN naisista.

Enkä ole muuten tämän täällä kirjoittavan 22v naisen äiti vaan oma tyttäreni on 6v. Kiva olis kyllä olla 22v tyttärenkin äiti, ei siinä mitään...
Joo mulla ei ole koskaan ollut ongelmia nuorten naisten kanssa , esim kaupoissa ystävällisimmät myyjät ovat nuoria naisia.
 
öööööö
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957790:
Nuoret naiset näköjään ajattelevat että aina kun puhutaan naisista, puhutaan juuri "nuorista naisista". Vaan kun ei puhuttu nuorista taaskaan sanaakaan, VAIN naisista.

Enkä ole muuten tämän täällä kirjoittavan 22v naisen äiti vaan oma tyttäreni on 6v. Kiva olis kyllä olla 22v tyttärenkin äiti, ei siinä mitään...
En kuvitellut yhtään mitään, vaan viittasin siihen kirjotukseen jossa sanottiin ettei nuoremmilta tarvita lupaa JA siihen toiseen mikä löytyy ekan sivun alempaa...
Lue ketju.
Lainaukset ei tullut vaikka laitoin.
 
äiti 44v
[QUOTE="öööö";21957701]öö..no "Saa. Eikä 40v tartte mitään nuorempien lupaa mihinkään"[/QUOTE]

Tuo lainaamasi 38v (kolmekymmentäkahdeksan) kirjoitti ketjun otsikon kysymykseen että "saa".

Ja jatkoi: "Eikä 40v tartte mitään nuorempien lupaa mihinkään."

Selitys: 38v on nuorempi kuin 40v. Kirjoittaja (38v) kertoi mielipiteenään että 40v (häntä itseään vanhempi siis) SAA pukeutua nahkaan etc. JA: Totesi vielä lopuksi ettei tuo 40v kuitenkaan TARVITSE NUOREMPIEN (eli hänen ITSENSÄ) antamaa lupaa mihinkään.

öööö kiskoo nyt ne herneet sieltä sievästä nuoresta pikku kärsästään ja lakkaa pyöriskelemästä oman nuoren napansa ympärillä. Kukaan ei ole sinun lupaasi kinunnut mihinkään, just relax!
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja öööööö;21957800:
En kuvitellut yhtään mitään, vaan viittasin siihen kirjotukseen jossa sanottiin ettei nuoremmilta tarvita lupaa JA siihen toiseen mikä löytyy ekan sivun alempaa...
Lue ketju.
Lainaukset ei tullut vaikka laitoin.
Ja minä jo vastasin sinulle että ei tuossa yleisesti mistään "nuorilta tarvittavasta luvasta" puhuttu kuten kuvittelit vaan 38v käsittääkseni puhui itsestään. Hän kun sanoi että "saa" ja kiirehti lisäämään ettei hänen (tai muiden nuorempien kuin 40v) lupaa kuitenkaan tarvita.
 
"ööö"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957820:
Tuo lainaamasi 38v (kolmekymmentäkahdeksan) kirjoitti ketjun otsikon kysymykseen että "saa".

Ja jatkoi: "Eikä 40v tartte mitään nuorempien lupaa mihinkään."

Selitys: 38v on nuorempi kuin 40v. Kirjoittaja (38v) kertoi mielipiteenään että 40v (häntä itseään vanhempi siis) SAA pukeutua nahkaan etc. JA: Totesi vielä lopuksi ettei tuo 40v kuitenkaan TARVITSE NUOREMPIEN (eli hänen ITSENSÄ) antamaa lupaa mihinkään.

öööö kiskoo nyt ne herneet sieltä sievästä nuoresta pikku kärsästään ja lakkaa pyöriskelemästä oman nuoren napansa ympärillä. Kukaan ei ole sinun lupaasi kinunnut mihinkään, just relax!
Oho tuleepa älykästä tekstiä...
No en jaksa tämän enempää kiitos, kun et kykene aikuisten ihmisen keskusteluun.
 
äiti 44v
[QUOTE="ööö";21957864]Oho tuleepa älykästä tekstiä...
No en jaksa tämän enempää kiitos, kun et kykene aikuisten ihmisen keskusteluun.[/QUOTE]

Halpa keino yrittää päästä pälkähästä leimaamalla toisten teksti "älykkääksi" kun itse tulkitsee muitten kirjoitukset väärin ja tarkoitushakuisesti. On sinulla nassikalla vielä paljon opittavaa ja sitten kun ehkä jonain päivänä olet jotain oppinut niin ups.. oletkin jo vanha ämmä :D
 
"ööö"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957881:
Halpa keino yrittää päästä pälkähästä leimaamalla toisten teksti "älykkääksi" kun itse tulkitsee muitten kirjoitukset väärin ja tarkoitushakuisesti. On sinulla nassikalla vielä paljon opittavaa ja sitten kun ehkä jonain päivänä olet jotain oppinut niin ups.. oletkin jo vanha ämmä :D
Kiitos nimittelystä, mutta ne ole nassikka. Mutta onhan se aina helpompi vanhempana leimata nuoremmat "lapsiksi" "kakaroiksi" tai juuri tuoksi "nassikaksi".
Että mikäköhän se on halpa keino...

Miksi säs sitten edes kiistelet minun kanssa jos olen vain nassikka? Älä kuluta aikaasi ihmisiin jotka selvästikään eivät ole sinun "tasollasi".
 
"Nipsuneiti"
Onko elämäsi ohi yli nelikymppisenä? Mikset saisi meikata ja pukeutua niinkuin lystäät! Nelikymppisenähän sitä alkaa vasta olla elämänkokemustakin senverran,että tietää mikä itselle sopii ja mikä ei muista murehtimatta. Go for it!
 
:/
[QUOTE="Nipsuneiti";21957924]Onko elämäsi ohi yli nelikymppisenä? Mikset saisi meikata ja pukeutua niinkuin lystäät! Nelikymppisenähän sitä alkaa vasta olla elämänkokemustakin senverran,että tietää mikä itselle sopii ja mikä ei muista murehtimatta. Go for it![/QUOTE]

Aika surullista jos vasta nelikymppisenä "tietää mikö itselleen sopii jne" :O
Mutta eläkää tässä luulossa... :(
 
äiti 44v
[QUOTE="ööö";21957918]Kiitos nimittelystä, mutta ne ole nassikka. Mutta onhan se aina helpompi vanhempana leimata nuoremmat "lapsiksi" "kakaroiksi" tai juuri tuoksi "nassikaksi".
Että mikäköhän se on halpa keino...

Miksi säs sitten edes kiistelet minun kanssa jos olen vain nassikka? Älä kuluta aikaasi ihmisiin jotka selvästikään eivät ole sinun "tasollasi".[/QUOTE]

Hahaa, arvasin että kyllä sä jaksat jatkaa tuota jankutustasi vaikka väitit ettet enää jaksa ja olit niin alentuvaa että! Ja samalla linjalla näköjään jatkat...

Miksikö kiistelen nassikan kanssa? Miksi en, oma tytär on just pahimmassa uhmaiässä joten tässä tämä nassikkaraivo hoituu ihan suuremmin ponnistelematta vanhalla rutiinilla :D
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21957931:
ei helevettiläine.
kattokaa nyt peiliin. tappelette siitä mitä päällenne haluatte pukea :attn:
Minua ei kiinnosta pukeutuminen kovinkaan paljon mutta tappelemisesta olen aina pitänyt! Ihan sama mistä tapellaan mutta minä haluan olla paikalla!!
 
"öööö"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957942:
Hahaa, arvasin että kyllä sä jaksat jatkaa tuota jankutustasi vaikka väitit ettet enää jaksa ja olit niin alentuvaa että! Ja samalla linjalla näköjään jatkat...

Miksikö kiistelen nassikan kanssa? Miksi en, oma tytär on just pahimmassa uhmaiässä joten tässä tämä nassikkaraivo hoituu ihan suuremmin ponnistelematta vanhalla rutiinilla :D
Sinä se tässä alennut haukkumaan... Kummalla teistä on se uhmaikä?
En alentuvaa, lähinnä huvittunut. Äitini ikäinen nainen jaksaa...
 
äiti 44v
[QUOTE="huoh";21957954]En ymmärrä mitä nelikymppisillä äideillä on hampaankolossa parikymppisiä äitejä kohtaan. Haukutaan nassikoiksi ja halveksutaan jne :O
Mikä siinä on niin...?[/QUOTE]

No kelaahan tämä ketju alkuun ja lue ihan järjestyksessä alkaen viestistä yksi niin huomaat että tuolla nassikalla on jotain itseään vanhempia naisia vastaan hampaankolossaan. Hän se alkoi täällä keskustella tähän tyyliin, luuli että joku on nuorilta naisilta lupia kysellyt siihen mitä vaatetusta päälleen vetää.

Jos intoa piisaa niin yritähän ottaa selvää mikä häntä itseään vanhemmissa naisissa korpeaa. Miksi on nuorella naisella noin paha olla?

Nuoruus on kuitenkin niin ihanaa aikaa. Me kaikki vanhat naiset, mehän kadehdimme teitä nuorempia naisia kun te olette niin hedelmällisiä ja ihania ja miehetkin kuolaavat TEIDÄN peräänne! Meistä vanhoista lähtee jo eilisen haju, meitä ei sohita enää tikullakaan (paitsi minun ukko sohii minua kyllä mulgerollaan vaikkei tikulla sohikaan).
 
äiti 44v
[QUOTE="öööö";21957949]Sinä se tässä alennut haukkumaan... Kummalla teistä on se uhmaikä?
En alentuvaa, lähinnä huvittunut. Äitini ikäinen nainen jaksaa...[/QUOTE]

Ei ihme kun on sinun kanssasi saanut vuosikymmenet kärsiä... varmasti on jo tukkakin harmaantunut.
 
"öööö"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957968:
No kelaahan tämä ketju alkuun ja lue ihan järjestyksessä alkaen viestistä yksi niin huomaat että tuolla nassikalla on jotain itseään vanhempia naisia vastaan hampaankolossaan. Hän se alkoi täällä keskustella tähän tyyliin, luuli että joku on nuorilta naisilta lupia kysellyt siihen mitä vaatetusta päälleen vetää.

Jos intoa piisaa niin yritähän ottaa selvää mikä häntä itseään vanhemmissa naisissa korpeaa. Miksi on nuorella naisella noin paha olla?

Nuoruus on kuitenkin niin ihanaa aikaa. Me kaikki vanhat naiset, mehän kadehdimme teitä nuorempia naisia kun te olette niin hedelmällisiä ja ihania ja miehetkin kuolaavat TEIDÄN peräänne! Meistä vanhoista lähtee jo eilisen haju, meitä ei sohita enää tikullakaan (paitsi minun ukko sohii minua kyllä mulgerollaan vaikkei tikulla sohikaan).
Ei ole mitään hampaankolossa vanhempia naisia kohtaan. Ymmärsin sitten sen viestin sävyn väärin, sopii. Mutta en jaksa sen takia väitellä ja tapella siitä kuinka lapsi jne olen.
Kuitenkin molemmat meistä ihan yhtälailla tässä väitteli että....
Joten jospa molemmat lopettaisi niin loppuu tällanen turha kädenvääntö?

Ja pukekoon kukin mitä lystää. :D
 

Yhteistyössä