saahan sitä yrittää lääkäriä tavoitella, kun se on vuosilomalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Olisin vain kysynyt että voiko tuota mun sairaslomaa lyhentää, kun mulla alkaa koulu 11 päivä ja saikku kestäisi 31 päivä asti. Sinänsä sama mitä rahaa saa, mutta jos jotkin sattuu kun olen koulussa niin koulun vakuutus ei korvaa,koska olen jo sairaslomalla.
Tätä asia ei kuulemma voi kukaan muu lääkäri hoitaa, mutta jos on kyse kontrolliajasta niin silloin voi olla joku toinen lääkäri hoitamassa asiaa, aika hassua

Ei tuo minusta niin hassua ole. Siinä on se, että jos jotain ongelmia tulee sairausloman lyhentämisestä, kukaan ei halua olla vastuussa asiasta, eikä varsinkaan sellainen lääkäri, joka ei sinua tunne. Onko sinulla tapaturmavakuutus, se korvaisi tavalliset tapaturmat. Mitään sairastumisiahan ei korvaa koulunkaan vakuutus.

Ei tuo minusta niin hassua ole. Siinä on se, että jos jotain ongelmia tulee sairausloman lyhentämisestä, kukaan ei halua olla vastuussa asiasta, eikä varsinkaan sellainen lääkäri, joka ei sinua tunne. Onko sinulla tapaturmavakuutus, se korvaisi tavalliset tapaturmat. Mitään sairastumisiahan ei korvaa koulunkaan vakuutus.

jalka ku kestää kävelyä mainiosti, ei ole yhtää kipeäkään....
Ja meillä koulussa on ensimmäiset viikot kuitenkin aika pitkälle teoriaaa, niin kyllä jalka kestää, jso se ketää kerran 6 km lenkinkin kävellä, niin miksi se ei ksetäisi koulussa oloa.