saadaankohan me asuntolainaa ollenkaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghfxhjkx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ghfxhjkx

Vieras
mietin vaan...itse tienaan noin 1800 euroa, mieheni 3200 euroa kuukaudessa. Hänen äitinsä lähtisi takaamaan lainaamme, joka sattuu olemaan kaikin tavoin hyvin varakas ihminen. Juttu on vain niin että minulla on luottotiedot menneet, ulosottovelkaa noin 6000 euroa. Joten mietin josko mieheni saisi "helpommin" lainaa yksin, äitinsä takaamassa, kuin minun kanssani, jonka raha-asiat on hoidettu huonosti. Sekin nolo juttu tässä on jos sitä pankkiin lähtee niin hänen äitinsä saisi tietää minun rahaongelmistani ihan väkisinkin. Enkä viitsi turhaan lähteä sinne pankkiin itseäni nolaamaan....

[QUOTE="AMA";26717946]Sinulle ei myönnetä asuntolainaa, ennen kuin edelliset velat maksettu pois! Ihan turhaan menet, jos sinulla on vielä 6000 e maksamatta entisiä velkoja.[/QUOTE]

No se velan poismaksaminenhan ei tuo luottotietoja takaisin ja toisaalta ei alla oleva velka estä asuntolainan saamista jos luotot on kunnossa...

Mulle ei myönnetty asuntolainaa vaikka ulosottoon jo maksoin kaiken aikoja sitten. Piti odottaa 4 vuotta että merkintäkin poistui.. Sitten sain lainan kun merkintää ei enää ollut. Ja miehen kans yhteinen laina ois otettu (ja myöhemmin otettiinkin) ja yksi takaajakin ois ollut joka ois pantannut talonsa vakuudeksi. Ei pankille kelvannut kun heidän tietokone herjasi sitä merkintää ni ei antanut myöntää. Mies olisi saanut lainan yksin, mutta odotettiin sitten kuitenkin.

Me oltais saatu laina pankista viime vuonna, vaikka miehellä oli merkintä ulosotossa. Oli kyl kaikki jo maksanut ja merkinnät oli poistumassa samana vuonna. Mutta takaaja oltaisiin tarvittu eikä sitä saatu silloin. Nyt sit tiedot molemmilla puhtaat ja lainalupaus ilman takaajaa on, kunhan vaan nyt löydettäis se sopiva asunto...

Yhteistyössä