Tai sitten uuden ja paremman elämän alku.Alkuperäinen kirjoittaja sinisiipi-perhonen:Kolme lasta on ja vielä raskaana olen. Olen niin kyllästynyt ainaiseen riitaan. Ja mies vielä tuli sanomaan että sanoi haluavansa tämän lapsen jota odotan vain sen takia ettei uskonut että minä henkisesti kestän abortin. Eli ei ilmeisesti tahdo koko lasta. Mieheni on vain huolissaan että minä ja lapsi rajoitamme hänen elämäänsä. Eikä hän saa jatkaa sähly ja jalkapallo harrastustaan jne. Kun olen vain puhunut etten halua joka ilta olla yksin lasten kanssa ja pitää minunkin välillä päästä kotoa. Kun tilanne on ollut pitkään se että olen yksin kaikki illat kotona.
En myöskään ole saanut mitään tukea yms raskauden aikana, miestäni ei tunnu paljoa kiinnostavan. Ollaan oltu 14v yhdessä. Onkohan tämä nyt kaiken loppu :'(
:hug: Just näin, mä en edes kaipaisi moista miestä. Mun ex oli samanlainen, mutta meillä oli vain yksi lapsi. Onneksi tulin järkiini ajoissa. Nyt on sellainen mies, joita en oikeesti edes ajatellut olevan olemassa: komea, fiksu ja perhekeskeinen. Mua potuttaa, kun illan pelin hänen pitää katsoaAlkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Tai sitten uuden ja paremman elämän alku.Alkuperäinen kirjoittaja sinisiipi-perhonen:Kolme lasta on ja vielä raskaana olen. Olen niin kyllästynyt ainaiseen riitaan. Ja mies vielä tuli sanomaan että sanoi haluavansa tämän lapsen jota odotan vain sen takia ettei uskonut että minä henkisesti kestän abortin. Eli ei ilmeisesti tahdo koko lasta. Mieheni on vain huolissaan että minä ja lapsi rajoitamme hänen elämäänsä. Eikä hän saa jatkaa sähly ja jalkapallo harrastustaan jne. Kun olen vain puhunut etten halua joka ilta olla yksin lasten kanssa ja pitää minunkin välillä päästä kotoa. Kun tilanne on ollut pitkään se että olen yksin kaikki illat kotona.
En myöskään ole saanut mitään tukea yms raskauden aikana, miestäni ei tunnu paljoa kiinnostavan. Ollaan oltu 14v yhdessä. Onkohan tämä nyt kaiken loppu :'(
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja niin:joillekin ihmisille sähly ja jalkapallo vaan on tärkeämpää kuin perheen hyvinvointi...
onko sun miehes mestaruustason palloilija? Jos on, niin saatan vähän ymmärtää. Jos ei, niin joopa joo. Miettisin sinuna kaksi kertaa, haluatko olla palloleski vai yh. Ja sitten miehen kanssa lusikat jakoon, jos et halua jäädä kakkoseksi jollekin potkupallolle.Alkuperäinen kirjoittaja täällä myös:Tuntuu tuo sähly ja kesäisin jalkapallo menevän kaiken muun edelle. Tärkeintä miehelle on ettei vaan jää treenejä tai pelejä väliin. Sitten ollaan kuin pikkulapsi jos nyt jostain tosi pakottavasta syystä joutuu jotkut treenit väliin jättämään. Meillä yksi lapsi ja toista odotan.
Ei ole mikään ammattipalloilija vaan sähly ja jalkapallo on harrastuksia. Tuntuu vaan välillä olevan elämääkin tärkeämpiä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko sun miehes mestaruustason palloilija? Jos on, niin saatan vähän ymmärtää. Jos ei, niin joopa joo. Miettisin sinuna kaksi kertaa, haluatko olla palloleski vai yh. Ja sitten miehen kanssa lusikat jakoon, jos et halua jäädä kakkoseksi jollekin potkupallolle.Alkuperäinen kirjoittaja täällä myös:Tuntuu tuo sähly ja kesäisin jalkapallo menevän kaiken muun edelle. Tärkeintä miehelle on ettei vaan jää treenejä tai pelejä väliin. Sitten ollaan kuin pikkulapsi jos nyt jostain tosi pakottavasta syystä joutuu jotkut treenit väliin jättämään. Meillä yksi lapsi ja toista odotan.
No tuota...ei se nyt ihan tasapainoista käytöstä ole heittää toisen vaatteita pihalle. Minusta vaikuttaa siltä, että teillä molemmilla on vaikeuksia käsitellä tunteita. Mies pelkää niiden käsittelyä (voi tulla huutoa) ja mitä ilmeisemmin teillä molemmat kauheasti olettaa ja arvaa mitä toinen tahtoo ja siitähän niitä riitoja syntyy, kun "mä tein sen siksi, että ajattelin suo" Tulee aivan mieleen juttu parista, joista toinen oli syöny 10 vuotta leivän kanttipalan, ettei toisen tartte ja toinen taas antoi toisen syödä kanttipalan ja tyyti itse seuraavaan palaan. Molemmat olivat katkeria kun antoivat toiselle jotain, mitä olisivat itse halunneet.Alkuperäinen kirjoittaja sinisiipi-perhonen:Mies käyttäytyy kuin joku uhri ja että olen ihan hullu... Suutuin ja huusin hänelle tuosta vauva asiasta... Pelkää kuulemma kun huudan hänelle kun hänen perheessään ei ikinä riidelty tai korotettu ääntä. Mies käyttäytyy kuin olisi pahoinpidellyt hänet... Hohhoi... Heitin eilen miehen vaatteet pihalle. Olen kuulemma umpihullu tämän takia.
Mutta arvaa mitä, huonossa suhteessa kituminen on ihan oma valinta, siitä ei voi syyttää ketän muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Mutta tsemppiä vaan kaikille jotka kituu huonoissa suhteissa, ette ole naiset yksin kyllä sitä mieskin saa kestää kaikenlaista skeidaa, ei ole helppoa ei.
Moni naisista kyllä vetää tätä äitimarttyyrin roolia ihan mallikkaasti eikä edes anna miehen osallistua mihinkään, koska eihän miehet mitään osaa eikä mihinkään pysty. Luulisi sen kasvattamisen pikkaisen jo helpottavan siinä vaiheessa kun lapset kasvaa ja tulee omatoimisemmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kuules Pate. Kyllä se vaan on yleensä niin, että miehen näkökulmasta naisen homma on koti ja lapset. Jaksamisella ei väliä. Ja ne miehet eivät tätä tule koskaan ymmärtämäänkään, kun eivät vaan halua ymmärtää. Vaikka rautalangasta vääntäisi. Ikuisuuskysymys.
Mutta entä äidin oma aika? Kyse ei olekaan kasvattamisen vaikeudesta vaan siitä että äiti saa joskus olla vain nainen! Meillä mies saa ihan vapaasti hoitaa muksut siitä, kun astelee ovesta sisään. Ja nauttiikin siitä täysin rinnoin. Eipä kaipaa harrastuksiin tai baareihin. Onneksi mun mieheni ymmärtää, mutta ex ei ymmärtänyt..Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Moni naisista kyllä vetää tätä äitimarttyyrin roolia ihan mallikkaasti eikä edes anna miehen osallistua mihinkään, koska eihän miehet mitään osaa eikä mihinkään pysty. Luulisi sen kasvattamisen pikkaisen jo helpottavan siinä vaiheessa kun lapset kasvaa ja tulee omatoimisemmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kuules Pate. Kyllä se vaan on yleensä niin, että miehen näkökulmasta naisen homma on koti ja lapset. Jaksamisella ei väliä. Ja ne miehet eivät tätä tule koskaan ymmärtämäänkään, kun eivät vaan halua ymmärtää. Vaikka rautalangasta vääntäisi. Ikuisuuskysymys.
niin ja jos ei jaksa sillä valitsemallaan tiellä niin mikäs pakko niitä lisälapsia on hankkia...Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Moni naisista kyllä vetää tätä äitimarttyyrin roolia ihan mallikkaasti eikä edes anna miehen osallistua mihinkään, koska eihän miehet mitään osaa eikä mihinkään pysty. Luulisi sen kasvattamisen pikkaisen jo helpottavan siinä vaiheessa kun lapset kasvaa ja tulee omatoimisemmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kuules Pate. Kyllä se vaan on yleensä niin, että miehen näkökulmasta naisen homma on koti ja lapset. Jaksamisella ei väliä. Ja ne miehet eivät tätä tule koskaan ymmärtämäänkään, kun eivät vaan halua ymmärtää. Vaikka rautalangasta vääntäisi. Ikuisuuskysymys.
Sitten kun kaikki aika menee lasten kanssa niin mies on vain joku haamu siellä kämpässä mihin ei tartte kiinnittää mitään huomiota edes, näin monissa parisuhteissa. Kaipa sitä moni mieskin kypsyy eikä paljon nappaa enää panostaa suhteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:niin ja jos ei jaksa sillä valitsemallaan tiellä niin mikäs pakko niitä lisälapsia on hankkia...Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Moni naisista kyllä vetää tätä äitimarttyyrin roolia ihan mallikkaasti eikä edes anna miehen osallistua mihinkään, koska eihän miehet mitään osaa eikä mihinkään pysty. Luulisi sen kasvattamisen pikkaisen jo helpottavan siinä vaiheessa kun lapset kasvaa ja tulee omatoimisemmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kuules Pate. Kyllä se vaan on yleensä niin, että miehen näkökulmasta naisen homma on koti ja lapset. Jaksamisella ei väliä. Ja ne miehet eivät tätä tule koskaan ymmärtämäänkään, kun eivät vaan halua ymmärtää. Vaikka rautalangasta vääntäisi. Ikuisuuskysymys.
naiset osaa kyllä hienosti näytellä marttyyrin osan, vaikka kyse on omasta valinnasta.. omasta halusta..
Ei ihmiset jaksa eikä kestä enää mitään, sen olen huomannut. Eka vastoinkäyminen niin ovi käy ja se on siinä.Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Pitkissä liitoissa ei voi välttyä kriiseiltä. Yrittäkää saada asiat sovittua vaikka ulkopuolisen avun kautta jos ei muuten löydy yhteistä kieltä.