nimenomaan, tai ainakin vaihtaa parempaan!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Käsitit väärin: SINUN pitäisi ostaa auto, ei myydä!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Käsitit väärin: SINUN pitäisi ostaa auto, ei myydä!
Nimenomaan niin ei ole. Mutta toisaalta, eihän käytetyn auton arvo nouse jos ei se mikään erikoisuus ole, eli samapa tuo koska sen myy.Alkuperäinen kirjoittaja nanne75:ymmärsin kyllä että pitäisi itse ostaa mutta ajattelin että nyt kun kehotetaan että kannattaa ostaa autoa niin uskoin että olisi otollinen aika laittaa myös myyntiin.
ollos hyväAlkuperäinen kirjoittaja nanne75:ymmärsin kyllä että pitäisi itse ostaa mutta ajattelin että nyt kun kehotetaan että kannattaa ostaa autoa niin uskoin että olisi otollinen aika laittaa myös myyntiin.kiitos babyporkkanalle viestistä,varmaan yksityisenä on vaikeeta myydä kun autoliikkeissä on halvat hinnat.
Silleinhän tuo on lamaa torjuva teko jos myy turhan auton ja laittaa rahat kiertoon. Eli myykää turha roina ja ostakaa kaikkea turhaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nimenomaan niin ei ole. Mutta toisaalta, eihän käytetyn auton arvo nouse jos ei se mikään erikoisuus ole, eli samapa tuo koska sen myy.Alkuperäinen kirjoittaja nanne75:ymmärsin kyllä että pitäisi itse ostaa mutta ajattelin että nyt kun kehotetaan että kannattaa ostaa autoa niin uskoin että olisi otollinen aika laittaa myös myyntiin.
Tai vaan pien kone.. Mikä on "pikkumersu" ? oletan ettei oo mikään 2 litranen?Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:ja mikä kone, nimeomena saksalainen kone vie niin vähä?
ei ole ahdettu,kyseessä bensakone.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:ahdettu?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel