"Sää näytät sitt seksikkäältä..."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
sanoi äijä ja pidätteli nauruaan, kun lähdimme eilen suolle lakkoja poimimaan. :D

Olin pukenut punaiset, kireät verkkarihousut, oranssin tupla-T-paidan valkoisin hihoin ja somistein, kirkkaan keltaiset kumisaappaat ja tällännyt tukkaani valtaisan tekokukkahiusvärkin.

Kun etsin sopivaa kantoalustaa kännykälleni, tarjosi äijä vyölaukkua... "Toi on hyvä, lämmin... ja seksikäs :saint: "-mainospuheella. Niinpä laitoin puhelimen vyölaukkuun ja heiti hirvityksen olalleni, kuten koululaukun kakarana. "Ai, sää et laittanukkaa sitä vyöks."

"No en, tää on paljon seksikkäämpi näin, ku se korostaa mun muotojani." :laugh: :laugh:

*paitsi jotta olen aivan heinäseiväs, en muodokas...*

Ihana asu, sopii varmasti hyvin suolle. :heart: :D
Mä tein taas kerran itseni idiootiksi tuolla sivistyksessä eilen, mutta onneksi oli vain yksi pojista mukana tällä kertaa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Uuuuu.. hottis :p

Oliko muuten lakkoja?

Oli, mutta kypsiä ei vielä paljoa löytynyt.

Eikä hirvikärpäsen hirvikärpästä käynyt kiinni. Nauroivat kai itsensä kuoliaiksi. Hyvä asuvalinta, suosittelen! :D

Ukko haukku talvella minuu oikein kauniiks ja hehkeeks ja seksikkääks kun vejin päälleni miesten toppahousut ja takin ja lähin kuppilaan!
kysyin vielä lähtiessä että tartteeks minun olla sit seksikäs kun baariin meen?
Mietti vähän aikaa ja sanoi: noi kuteet on muuten tosi hyvät!!! kun onhan siellä pakkastakin
-25!

Yhteistyössä