saa nähdä iloitsenko liian aikaisin, mut kerronpa silti =) (Likan matematiikasta taas )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
viime vuosi (7lk) meni pyydellessä opettajalta apua ton Likan matikan opetukseen, melkein sai ehdot kun ensin syyslukukausi vaan katseltiin ja mietittiin (yhdestä kurssista sai jo nelosen ) ja keväällä sit tunnin viikossa sai erityisopettajan apua.

nyt vaihtui opettajat, ja mä jo panikoin et taas sama show alkaa, mut ei :D

opettajaksi tuli sellainen ope joka oli viime syksynä sijaisena ja oli tänään nyt ottanut puheeksi et koittaa saada tuon Likan pienryhmään KOKONAAN matikan tunneiksi, jolloin saa omaan tahtiinsa oppia, eikä jää kokoaikaa enemmän ja enemmän muista jälkeen.

JEEEE!!

Tosi hienoa et jos pääsis siihen pienryhmään. mäki oon ollu aina tosi huono matikas ja oon edelleen.

Olis varmaan aikoinaan mullekki tehny hyvää jos joku olis opettanu oikein kunnolla.

Hyvä juttu! Itse en ollut hyvä matikassa eikä asiaa auttanut että opettajana vanhemmanpuoleinen mies ,joka kirjoitti kissankokoisilla kirjaimilla taululle laskuja ja tokihan se olin minä arka jännittäjä joka sinne joutui panikoimaan. Kiva että nykyään tehdään toisin :)

Yhteistyössä