I
IhanaValo
Vieras
EN oo mikään ennustaja enkä kovin fiksukaan..älä siis kysy liian vaikeita :attn: :attn:
Hetken aikaa täällä...
Hetken aikaa täällä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Oletko käynnyt tsekkaamassa makkaratiskin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:no, miltäs mun tulevaisuus näyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Onko sun mies mustasukkainen Ville Valolle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Oletko käynnyt tsekkaamassa makkaratiskin?![]()
Ja heti meni ohi..siis käyny tsekkaamassa minkä??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Oletko käynnyt tsekkaamassa makkaratiskin?![]()
Ja heti meni ohi..siis käyny tsekkaamassa minkä??![]()
Ne vanhankylän vai ajan mitkä liekkään makkarat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja a1:ootko sä joku teini? ainaki vissiin aika tossu?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tuotsä meille huomenna uuden telkkarin vai joutuuko itse hakemaan liikkeestä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tuotsä meille huomenna uuden telkkarin vai joutuuko itse hakemaan liikkeestä? :saint:
Emmie jaksa, saat hakee itte :hug:
Mistä mie muuten uudeks telkaks muuttusin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tuotsä meille huomenna uuden telkkarin vai joutuuko itse hakemaan liikkeestä? :saint:
Emmie jaksa, saat hakee itte :hug:
Mistä mie muuten uudeks telkaks muuttusin??![]()
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mikä on Valossa kuuminta hottia? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mikä on Valossa kuuminta hottia? :saint:
Oikea kysymys on,mikä siinä ei ole hottia...![]()
![]()
Aika pahan pistit..pitää miettiä hetki..
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Oletko sä aina täällä?![]()