Vieras
Ketkä tällä palstalla on sun mielestä mielenkiintoisia tai keiden juttuja erityisen miel seuraat?
näössä on vikaa, myös ulkonäössä.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mitäs vikaa sussa on, vai onko?
ai täällä palstalla. ei todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:onko sulle kukaan sanonut että olet kiltti, huomaavainen, kohtelias, mukava
No jossain muualla sit?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai täällä palstalla. ei todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:onko sulle kukaan sanonut että olet kiltti, huomaavainen, kohtelias, mukava
on kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:No jossain muualla sit?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai täällä palstalla. ei todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:onko sulle kukaan sanonut että olet kiltti, huomaavainen, kohtelias, mukava
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sä olet udellu jo kaikenAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi mä en tiedä mitä mun pitääs kysyä sulta. :xmas:
ajankulua se tämäkinAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Miksi ikäisesi perheetön mies palstailee tällä keskustelupalstalla?
koskaan ei saa juuttua paikalleen. pitää olla tavotteitaAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä en oo edes huomannu et oot vastannu...luulin et poistuit eli jatketaan... ooks tyytyväinen sun elämäntilanteesee?? vai kaipaatko jotain?