etkö mitään?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:öitä fruitylle :wave:
en käytä nukkuessa vaatteita
ei kun mä olen niin kuumaAlkuperäinen kirjoittaja armaselain:Eiks siulle tuu kylmä?
voi kait noinkin käydä jos ei osaa nukkua pyörimättäAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Voiko muuten kikkeli jäädä reiden ja patjan väliin puristuksiin jos ei käytä kalsareita?
Kamalaa :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:voi kait noinkin käydä jos ei osaa nukkua pyörimättäAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Voiko muuten kikkeli jäädä reiden ja patjan väliin puristuksiin jos ei käytä kalsareita?
Pääseekö kissa samaan huoneeseen? Entä jos peitto tipahtaa lattialle ja kissa luulee kikkeliä leikkihiireksi..?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:voi kait noinkin käydä jos ei osaa nukkua pyörimättäAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Voiko muuten kikkeli jäädä reiden ja patjan väliin puristuksiin jos ei käytä kalsareita?
Ihan pieneksi leikkihiireksi.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Pääseekö kissa samaan huoneeseen? Entä jos peitto tipahtaa lattialle ja kissa luulee kikkeliä leikkihiireksi..?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:voi kait noinkin käydä jos ei osaa nukkua pyörimättäAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Voiko muuten kikkeli jäädä reiden ja patjan väliin puristuksiin jos ei käytä kalsareita?
en polta enkä pidä polttajia juurikaan minään..Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Poltakko pilvee?
Mietin vaan, että onko siinä korvat, jos kissa voisi luulla sitä hiireksi... Mähän en voi tietää, kun ei oikeastaan tunneta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanha kissa ei leiki enää.
jos jollekkin tulee siitä hyvä mieli että on pieni niin sovitaan sitten niin että pieni on :wave:
Minkä ikäinen kissa? Kyllä mun melkein 15-vuotiaskin leikkii vielä silloin tällöin =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanha kissa ei leiki enää.
jos jollekkin tulee siitä hyvä mieli että on pieni niin sovitaan sitten niin että pieni on :wave:
se on vaan keksitty nimi. kyllä mulla sentään pää paikallaan on =)Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Miksi olet päätön?
vaikka tunnettais niin en mä sulle alkais esittelemäänAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mietin vaan, että onko siinä korvat, jos kissa voisi luulla sitä hiireksi... Mähän en voi tietää, kun ei oikeastaan tunneta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanha kissa ei leiki enää.
Aijaa. Semmosta korvallista en oo nähnytkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vaikka tunnettais niin en mä sulle alkais esittelemäänAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mietin vaan, että onko siinä korvat, jos kissa voisi luulla sitä hiireksi... Mähän en voi tietää, kun ei oikeastaan tunneta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanha kissa ei leiki enää.
Huumekoira mitä ilmeisimmin pitää huolta siveellisyydestään ajatellessaan kaikki vieraat kikkelit pieniksi! Häntä kannattanee tukea tämän mielikuvan ylläpitämisessä mahdollisimman paljon! :attn: (Mulla ei ole vastaavaa tarvetta, kun en yleensä kenestäkään kiinnostu.)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanha kissa ei leiki enää.