saa kysellä

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Voiko muuten kikkeli jäädä reiden ja patjan väliin puristuksiin jos ei käytä kalsareita? :D
voi kait noinkin käydä jos ei osaa nukkua pyörimättä :eek:
Pääseekö kissa samaan huoneeseen? Entä jos peitto tipahtaa lattialle ja kissa luulee kikkeliä leikkihiireksi..?
Ihan pieneksi leikkihiireksi.

Huumekoira
vanha kissa ei leiki enää.
jos jollekkin tulee siitä hyvä mieli että on pieni niin sovitaan sitten niin että pieni on :wave:
Mietin vaan, että onko siinä korvat, jos kissa voisi luulla sitä hiireksi... Mähän en voi tietää, kun ei oikeastaan tunneta.

viivi
jos jollekkin tulee siitä hyvä mieli että on pieni niin sovitaan sitten niin että pieni on :wave:
Minkä ikäinen kissa? Kyllä mun melkein 15-vuotiaskin leikkii vielä silloin tällöin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mietin vaan, että onko siinä korvat, jos kissa voisi luulla sitä hiireksi... Mähän en voi tietää, kun ei oikeastaan tunneta.
vaikka tunnettais niin en mä sulle alkais esittelemään :D

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
vaikka tunnettais niin en mä sulle alkais esittelemään :D
Aijaa. Semmosta korvallista en oo nähnytkään.

Huumekoira mitä ilmeisimmin pitää huolta siveellisyydestään ajatellessaan kaikki vieraat kikkelit pieniksi! :eek: Häntä kannattanee tukea tämän mielikuvan ylläpitämisessä mahdollisimman paljon! :attn: (Mulla ei ole vastaavaa tarvetta, kun en yleensä kenestäkään kiinnostu.)

Yhteistyössä