armaselain
On se hyvä mut surullinen. Onnellinen loppu kuitenkin, tavallaan.
Mikä on kauimmainen paikka, missä oot käynyt?
Mikä on kauimmainen paikka, missä oot käynyt?
Maiskis .pAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Juuh, tottakaiAlkuperäinen kirjoittaja rfthyy:Onk joka kolo pestynä?Alkuperäinen kirjoittaja fruity:Nonnih, saunottua tuli.
Oisko tehny mieli olla mukana B)
Ei päättömällä ole lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja omiinsa pettynyt:Et ole vielä vastannut harmittaako kun kaikki lapsesi tyttöjä?
Kuka sua EI inhoaisi?Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Miks sä inhoot mua?
Ei kai se nyt inhoo ..Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Miks sä inhoot mua?
Varmaan harva. Mut muilta nyt ei kysytä, Päättömältä ainoastaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka sua EI inhoaisi?Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Miks sä inhoot mua?
saa ihan ite valitaAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Onko sulla vierassänky?
Meinaan, että jos löydät misun, ja se tulee yökylään, niin nukkuuko sun viekussa vai laitatko ens alkuun eri sänkyyn =)
ainaki omatekemä maistuu. olen kyllä joutunu syömään vähän huonomminkin onnistunutta :xAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:onko tilliliha hyvää? B)
Noh, jos on ihan tuore tuttavuus, niin ei kaikki välttis taho tai uskalla kainalossa nukkua, eikä kaikki ekana yönä aina haluu nussiakkaan...Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Oon ihan kade. Tahtoisin auton sieltä
Pakko sanoo tosta sänkykysymyksestä, että miks kukaan menis yökylään jos ei halua nukkua samassa sängyssä?
Juotko maitoa?
mulla ei ole mitään pakkojaAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Noh, jos on ihan tuore tuttavuus, niin ei kaikki välttis taho tai uskalla kainalossa nukkua, eikä kaikki ekana yönä aina haluu nussiakkaan...Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Oon ihan kade. Tahtoisin auton sieltä
Pakko sanoo tosta sänkykysymyksestä, että miks kukaan menis yökylään jos ei halua nukkua samassa sängyssä?
Juotko maitoa?
Mites Päätön, onko sun heti saatava B) ?
se vähän riippuu siitä että mihin sitä väriä ollaan laittamassa. mutta ei mitään kylmiä tai haaleita värejä..Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Nii, sitä vartenhan yökylään tietty mennään että saa vaan nukkua vieraassa sängyssä.
Mikä siun suosikkiväri on? Siis muussa kun naisten hiuksissa
Että ihan antasit rauhassa kainalossa köllötelläAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla ei ole mitään pakkojaAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Noh, jos on ihan tuore tuttavuus, niin ei kaikki välttis taho tai uskalla kainalossa nukkua, eikä kaikki ekana yönä aina haluu nussiakkaan...Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Oon ihan kade. Tahtoisin auton sieltä
Juotko maitoa?
iha kivaa sekin olisAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Että ihan antasit rauhassa kainalossa köllötelläAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla ei ole mitään pakkojaAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Noh, jos on ihan tuore tuttavuus, niin ei kaikki välttis taho tai uskalla kainalossa nukkua, eikä kaikki ekana yönä aina haluu nussiakkaan...Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Oon ihan kade. Tahtoisin auton sieltä
Juotko maitoa?