monenlaisista, mutta vain yhdestä kerrallaan..Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Millaisista naisista pidät?
pitää tehdä muutoksia elämäntavoissaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:KErro mulle, miten päästä eroon totaalisesta tympääntymisestä ja vitutuksesta? :attn:
Koko ajanhan mä teenAlkuperäinen kirjoittaja päätön:pitää tehdä muutoksia elämäntavoissa
tanssimista en ole opetellu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tanssitko? Jos, niin mistä sut vois pongata
kerron heti kun tiedänAlkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:mikä tekee sinut onnelliseksi?
Harmi. Sekin taito avaisi kenties ovia tuntemattomii maailmoihin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tanssimista en ole opetellu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tanssitko? Jos, niin mistä sut vois pongata
sen merkeissä ei voi pongata mistään.
aika vähän nykyään. en edes kerran kuussa..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Käytkö baareis?
olen tavannut. mutta en ala nimiä luettelemaan jos he eivät halua että siitä kaikki tietää..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Ootko sä tavannu tältä palstalta ketään in kasvotusten osasinkohan edes kysyä
ok. reilu meininki nyt aivot ei enää raksuta... kyselen myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja päätön:olen tavannut. mutta en ala nimiä luettelemaan jos he eivät halua että siitä kaikki tietää..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Ootko sä tavannu tältä palstalta ketään in kasvotusten osasinkohan edes kysyä
mitsu ei mun mielestä ole autoAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Kuulutko Mitsu-klubiin B) ?
kaikenlaista mitä radiosta sattuu tulemaan, jos ei miellytä niin vaihdan kanavaa.Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Mitä musiikkia kuuntelet?
Mitä biisejä kuuluu top 10 -listallesi?