Saa antaa haleja tälle väsyneelle äidille...

  • Viestiketjun aloittaja Pieni Lasienkeli
  • Ensimmäinen viesti
Pieni Lasienkeli
Taas kerran poika heräsi keskellä yötä. Emmää tiedä mikä sitä valvottaa, jokin sitä vaivaa. Yritän tarjota hälle mahdollisimman hyvän olon, jotta uni tulis, mutta vielä ei oo uni tullu.

Ei se ainoa ongelma oo. Reumakivut vaivaa, olen odottanut lääkäriaikaa sisätautipolille yli puoli vuotta, en jaksa siivota, riitelen ihan lapsellisista syistä (suutun jos miehen 11v veli kinuaa taikinaa leipomisen aikana vaikka on saanutkin jo sitä mielestäni ihan tarpeeksi tai kun korttipelissä sama poika kutsuu minua huijariksi silloin jos minulla vähänkään onnestaa), iltaisin ahdistaa monesti, tunnen olevani huono äiti/vaimo/ystävä/kristitty/ihminen.
 
:hug: !

Minkä ikäinen poika? Kuulostat väsyneeltä. Ootko puhunut miehellesi? Entä onko sulla ollut omaa aikaa pitkään aikaan, tai kahden kesken aikaa miehen kanssa? Täällä on tuttua tuo huonommuuden tunne.. milloin mistäkin. Mitä kauemmin asioita pyörittää yksin, sitä suuremmaksi se kasvaa.
 
Pieni Lasienkeli
Juu, pitää sanoa tästä neuvolassa. Meillä on neuvolan kanssa sopimus, että jos tilanne tulee akuutiksi, niin ilmoitan sinne, niin sieltä jouduttavat lääkäriajan tulemista. Yleislääkäri saa vaikka kirjoittaa lähetteen Heinolaan, jossei lähemmäs pääse. Heinola on kyllä aika kauheen kaukana.

Pojalla on synttärit tänään. Omaa aikaa meillä ei juuri ole, anoppi ei kovin mieluusti ota poikaa hoitoon. Omat vanhempani asuvat 100km:n päässä. Eikä ystäviä ole juuri tässä kaupungissa, minä oon aika ujo.

Aika jännä muuten. Heti kun rupean purkamaan tuntoja täällä, niin poika nukahtaa.
 

Yhteistyössä