vieras
Miten ja mistä sen pystyy katsomaan?
Tuli tuon lehden mukana tuo bonuslaskelma,mutta mistä näkee koko saldon?
Siis s-kanavan.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:ja se s-pankin salasana on siinä samassa lapussa ellet oo sitä muuttanut
Ei s-kanavalta netistä enää nää sitä s-tilin saldoa.Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis s-kanavan.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:ja se s-pankin salasana on siinä samassa lapussa ellet oo sitä muuttanut
Sillä tunnuksella pääsee sekä s-kanavan bonustarkasteluun että kaupassa sinne saldopäätteelle.
Mutta suosittelen hankkimann seuraavalla kauppareissulla ne s-pankin tunnukset. Ne kun eivät maksa mitään.
Niin ja jos on Prisma lähellä niin siellä voipi käydä siinä pankki pisteessä kysymässä sen saldon. Ja samalla siitä saa ne nettipankki tunnukset heti mukaan toimivina.
ai kyllä mulla lukee siinä paljon bonuksia kerääntynyt s-tilille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ja mistä sen pystyy katsomaan?
Kyllä siinä lukee että paljonko on kertynyt siltä kuukaudelta mutta ei siitä nää koko saldoa mitä siellä s-tilillä just sillä hetkellä on.Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:ai kyllä mulla lukee siinä paljon bonuksia kerääntynyt s-tilille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ja mistä sen pystyy katsomaan?
kyllä mulla luki, mulla on lähemmäs satanen.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kyllä siinä lukee että paljonko on kertynyt siltä kuukaudelta mutta ei siitä nää koko saldoa mitä siellä s-tilillä just sillä hetkellä on.Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:ai kyllä mulla lukee siinä paljon bonuksia kerääntynyt s-tilille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ja mistä sen pystyy katsomaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei s-kanavalta netistä enää nää sitä s-tilin saldoa.Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis s-kanavan.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:ja se s-pankin salasana on siinä samassa lapussa ellet oo sitä muuttanut
Sillä tunnuksella pääsee sekä s-kanavan bonustarkasteluun että kaupassa sinne saldopäätteelle.
Mutta suosittelen hankkimann seuraavalla kauppareissulla ne s-pankin tunnukset. Ne kun eivät maksa mitään.
Niin ja jos on Prisma lähellä niin siellä voipi käydä siinä pankki pisteessä kysymässä sen saldon. Ja samalla siitä saa ne nettipankki tunnukset heti mukaan toimivina.
Niin olisko niin että siellä näkyy summa jonka ovat tänä vuonna jo maksaneet.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kyllä mulla luki, mulla on lähemmäs satanen.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kyllä siinä lukee että paljonko on kertynyt siltä kuukaudelta mutta ei siitä nää koko saldoa mitä siellä s-tilillä just sillä hetkellä on.Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:ai kyllä mulla lukee siinä paljon bonuksia kerääntynyt s-tilille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ja mistä sen pystyy katsomaan?