S-tilin saldo, mistä sen saa tietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyjä"

Vieras
Se tiedote mikä tulee lehden mukana, niin siinä ei ole mitään pankkitunnuksia, tunnuksen kohdalla on **** :O Mulla ollut se käteiskortti jo yli 10 vuotta, enkä tänäkään päivänä tiedä mikä saldo mahtaa olla...

Se **** tunnus on s-kanavan tunnus, sieltä näkee mitä kertyy, mutta ei tilin saldoa.

Voit katsoa sitä saldopäätteeltä, kysyä asiakasneuvonta pisteestä tai sitten hankit s-tilin pankkitunnukset.

[QUOTE="vieras";22182155]Se **** tunnus on s-kanavan tunnus, sieltä näkee mitä kertyy, mutta ei tilin saldoa.

Voit katsoa sitä saldopäätteeltä, kysyä asiakasneuvonta pisteestä tai sitten hankit s-tilin pankkitunnukset.[/QUOTE]

Niin, siinä tosiaan lukee ****, ei siis mitään numeroita tai kirjaimia - vain neljä tähteä...

Käy s-pankissa. Pankkitunnukset on ilmaiset. Samalla reissulla voit kysyä mikä on tuo tunnuksesi koska se ei tosiaan näy siinä lehden mukana tulleella tiedotteella. Sit sen jälkeen pystyt kauppojen päätteillä katsomaan s-tilin saldon, siihen tarvii sen tunnuksen.

[QUOTE="kysyjä";22182172]Niin, siinä tosiaan lukee ****, ei siis mitään numeroita tai kirjaimia - vain neljä tähteä...[/QUOTE]

Olet todennäköisesti joskus kirjautunut s-kanavan sivuille ja sen jälkeen sitä ei ole enää papereihin printattu.

[QUOTE="vieras";22182273]Pankkitunnukset hommattuasi voit katsoa saldosi vaikka pankkiautomaatilta ja nostaa rahaa.[/QUOTE]

Vain jos automaatti tunnus on sama kuin nettipankkiin kirjautumisessa, minulla ei ainakaan ole samat tunnukset netin kautta kirjautuessa kuin automaatilla.

Tais olla sen verran että alottaja kupsahti tai sit tuhlailee niin ei kerkee kirjottelemaan :D Jos siis on ahkera käyttäjä ollut 10v ajan. Mulla siellä vaan 40e ja reilun vuoden kerryttäny, joten 10v tulis 400e.

Minäkin just yksi päivä kävin katsomassa tilanteen, ja oli melkein 700 =) . Kortti on ollut muutaman vuoden, eikä muistaakseni olla kuin pari kertaa maksettu s-tililtä ruokaostokset kun on rahat on ollu tiukalla. Nyt on pieni lapsi niin on kiva tietää että joululahjarahoista ei ainakaan tarvitse murehtia vaikka tulot on tosi pienet vieläkin.

57 euroa oli, kysyin miltä ajalta niin vuodesta 2007 lähtien :O Se sanoi jotain että mulle on tullut muka jotain bonusseteleitä, sanoin että en oo ikinä edes nähnyt sellaista. Ei sanonut sitten enää mitään.. Ja mitään nettipankkitunnuksia ei saa jos on kuvallinen kelakortti, pitää olla voimassa oleva passi tai ajokortti...

Yhteistyössä