vieras
Miten mahtaa toimia. Mies sanoi, että minä saan pitää rahat mitä siellä tilillä on, ku erotaan. Mutta joutuuko mies maksamaan uudelleen sen 100euroa, jotta saa kortin itselleen?
No miksi hän tahtois ne mulle höylätä?Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:anna miehelles rinnakaiskortti (käteiskortti), jotta voi jatkossakin höylätä bonukset sulle.
miksei tahtois?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No miksi hän tahtois ne mulle höylätä?Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:anna miehelles rinnakaiskortti (käteiskortti), jotta voi jatkossakin höylätä bonukset sulle.
Minun nimissä ja miehellä rinnakkaiskortti.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joutuu, jos aikoo s-kortin hankkia. Kenen nimissä nykyinen tili on?
No voisin olettaa, että tahtoo ne bonukset itselleen.Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:miksei tahtois?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No miksi hän tahtois ne mulle höylätä?Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:anna miehelles rinnakaiskortti (käteiskortti), jotta voi jatkossakin höylätä bonukset sulle.
No meillä ne s-tilin rahat ovat ainoita rahoja joita minä olen saanut säästettyä. Olen siis ollut kotiäitinä ja pienellä rahalla ja tuo on ainut mitä olen saanut itselleni jemmaan ja mies sanoi ettei todellakaan koske niihi.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Myö tehtiin aikoinaan niin että s-tilillä olleista rahoista maksettiin toiselle se osuusmaksu tms. ja loput nostettiin ja jaettiin puoliksi.
No silläkin, voit vedota, että hän höyläisi jatkossakin sinulle bonukset. Käyttäisit ne lapsiin tarvittaessa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No meillä ne s-tilin rahat ovat ainoita rahoja joita minä olen saanut säästettyä. Olen siis ollut kotiäitinä ja pienellä rahalla ja tuo on ainut mitä olen saanut itselleni jemmaan ja mies sanoi ettei todellakaan koske niihi.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Myö tehtiin aikoinaan niin että s-tilillä olleista rahoista maksettiin toiselle se osuusmaksu tms. ja loput nostettiin ja jaettiin puoliksi.
Eikös se muka nykyisin maksa 100e se osuus?Alkuperäinen kirjoittaja ????:Nyt en ymmärtänyt oikein minkä 100???, helpommalla pääseet kun soitat asiakaspalveluun.
http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakaspalvelu/
Maksaa, mutta sitä ei tartte kerralla maksaa. Riittää, että maksaa esim. 20? ja loppu osuus sit otetaan nistä sille tilille kertyvistä varoista kunnes koko 100? on maksettu. Tuonhan saa sit takaisin, jos sulkee tilin joskus. Nythän teillä ei siitä ollut kyse.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikös se muka nykyisin maksa 100e se osuus?Alkuperäinen kirjoittaja ????:Nyt en ymmärtänyt oikein minkä 100???, helpommalla pääseet kun soitat asiakaspalveluun.
http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakaspalvelu/