Sain tälläisen viestin s.postiin otsikolla "Jokelan tapahtumiin viitaten"
Tämä viesti nimineen päivineen on tarkoitus lähettää sosiaali -ja terveysministeri
Paula Risikolle. Tarkoituksena nuorten pahoinvoinnin ennaltaehkäisevään toiminnan
parantamiseen ja hoitoonohjaamisprosessin kehittämiseen. Allekirjoittanut on
mukana hankkeessa 100%:sti.
Nimi listaan kiitos ja eteenpäin toivon, että ketjua ei katkaista. Jos olet
numero 50 listalla, lähetä kopio myös listan aloittajalle
1
2
3
4
5 ...
nimiä alla pitkä liuta
Mitä ajatuksia herättää? Ensimmäisenä minulle tuli mieleen että eiköhän päättäjät heränneet ihan itse, mihin ko. adressilla pyritään?Tarkoituksena nuorten pahoinvoinnin ennaltaehkäisevään toiminnan
parantamiseen ja hoitoonohjaamisprosessin kehittämiseen. Minä luulen että näihin asioihiin alettiin heti paneutumaan, ilman minkäänsortin adresseja. Aika turha adressi sinällään...
Tämä viesti nimineen päivineen on tarkoitus lähettää sosiaali -ja terveysministeri
Paula Risikolle. Tarkoituksena nuorten pahoinvoinnin ennaltaehkäisevään toiminnan
parantamiseen ja hoitoonohjaamisprosessin kehittämiseen. Allekirjoittanut on
mukana hankkeessa 100%:sti.
Nimi listaan kiitos ja eteenpäin toivon, että ketjua ei katkaista. Jos olet
numero 50 listalla, lähetä kopio myös listan aloittajalle
1
2
3
4
5 ...
nimiä alla pitkä liuta
Mitä ajatuksia herättää? Ensimmäisenä minulle tuli mieleen että eiköhän päättäjät heränneet ihan itse, mihin ko. adressilla pyritään?Tarkoituksena nuorten pahoinvoinnin ennaltaehkäisevään toiminnan
parantamiseen ja hoitoonohjaamisprosessin kehittämiseen. Minä luulen että näihin asioihiin alettiin heti paneutumaan, ilman minkäänsortin adresseja. Aika turha adressi sinällään...