S-pankkiin kirjautumisessa muilla ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En siis pääse kirjautumaan, vaan herjaa että tunnusluku ja salasana ei täsmää.. Ja kyllä olen 100% näppäillyt numerot oikein. Onko muilla samaa ongelmaa, S-pankin sivuillakaan ei ole mitään mainintaa. Enpä uskalla montaa kertaa enää kokeilla onneani tai muuten menee lukkoon koko homma..

minulla teki saman toissaviikolla. Ensin ei päästänyt sisään ainakaan kahteen päivään, sitten taas toimi moitteetta. Herjaili salasanaa ja tunnuslukua, mutta nyt on toiminut...

[QUOTE="Vieras";28784905]Minä en pääse vieläkään kirjautumaan ja seuraavasta yrityksestä meneekin salasana lukkoon. Ja uusi salasana maksaa vaikka ei oma vika ole..[/QUOTE]

Olet laittanut väärän salasanan.

S-ryhmällä on akuutti kassavaje ja ne pelkäävät, että asiakkaat maksavat tileiltä laskujansa ja niinpä asiakkaiden tallettamat rahat eivät olisi käytettävissä uusien Prismojen rakennuslaskuihin Venäjällä.

Tarkista että sulla ei ole caps lock päällä. Lisäksi s-pankissa pitää vaihtaa salasana tietyin välein eli olisiko tämä aika mennyt umpeen tai olet vaihtanut salasanan etkä muistanut sitä.

Tarkista että sulla ei ole caps lock päällä. Lisäksi s-pankissa pitää vaihtaa salasana tietyin välein eli olisiko tämä aika mennyt umpeen tai olet vaihtanut salasanan etkä muistanut sitä.

Olen yrittänyt kirjautua puhelimella eikä myöskään mieheni pääse kirjautumaan.Eli tuskin molemmat ollaan muistettu salasanat väärin,varsinkin kun melkein päivittäin kyseistä palvelua käytän.No parin päivän päästä tulee uusi salasana,olisiko vika ollut sitten siinä salasanan vaihdossa..S-pankki on ollut käytössä melkein päivälleen 8kk, olisiko tuo se aika jolloin salasana pitäisi vaihtaa sitten.

Yhteistyössä