S-pankin visa debit kortin löytäjä on höylännyt sitä jo 700 eurolla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helvetti

Vieras
Joku onnellinen vantaalaismamma siellä tekee jouluostoksia!!!!!!!!!!!!!!

Perjantaina menen poliisiasemalle rikosilmoituksen tekoon, kunhan saan tarvittavat dokumentit huomenna postissa s-pankista.

Toivon tosi kovasti, että saadaan kiinni tämä toisten rahoilla shoppailija.

Eivät kuulemma saa kokonaan estettyä nopeasti tuota, vaikka kortti onkin suljettu niin kaikki päätteet eivät sitä tunnista etc.

Kysyy kyllä luonnetta mennä kassalle toisen pankkikortilla maksamaan ja varmaa tietoa ei ole, että se enää toimii.

Huoltoasemilla on käyty, Jumbossa moneen kertaan - näissä kaikissa on valvontakamerat, joten kiinnijäämisen riski lienee aika suuri??

Mulla on sellainen käsitys, että sen jälkeen, kun olet ilmoittanut kortin kadonneeksi vastuu kortin käytöstä siirtyy Luottokunnalle. Eli ei ole sun vastuulla enää noi käytetyt rahat. Varmasti jää ihminen kiinni. Ja kieltämättä, kyllä vaatii pokkaa tuommoinen käytös!!

No huh.... pinttinyt omatunto pitää olla että tuollaista rohkenee tekemään :/ Itse ois aivan paiseessa kassalla jos toisen kortilla maksais!!
Toivottavasti jää kiinni!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Mulla on sellainen käsitys, että sen jälkeen, kun olet ilmoittanut kortin kadonneeksi vastuu kortin käytöstä siirtyy Luottokunnalle. Eli ei ole sun vastuulla enää noi käytetyt rahat. Varmasti jää ihminen kiinni. Ja kieltämättä, kyllä vaatii pokkaa tuommoinen käytös!!

Joo, osa menee pankin piikkiin, osa minun, koska hävitin kortin ke-iltana ja pe-aamuna aikaisin suljin koritin.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Eikö siihen tarvii tunnuslukua?

Ja voiko Debitin laittaa miinukselle noin paljon.. vai oliko sulla siellä noin paljon rahaa?

tarvitsee jossain paikoissa, mutta ovat varmaan kiertäneet sellaiset paikat ja ei pitäisi pystyä vetämään noin miinukselle, mutta olisiko viikonloppuna mahdollista - en tiedä, sen pitäisi sulkeutua itsestään mennessään miinukselle, mutta en oikeasti tiedä.

400 euroa on miinuksella, 300 euroa on mennyt minun rahojani.

Yhteistyössä