S-marketista löytyi pieniä Cars- ja prinsessasuklaamunia, joissa figuureja sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedoksi

Vieras
eli jos lapset kaipaa jotain muuta kuin niitä pyyhekumeja ja teippirullia, joita isoissa munissa on. Kolmen kappaleen pahvipaketeissa myytiin nuo munat, noin 2,5 euroa maksoi paketillinen.

Autohahmoja ja kultaisia prinsessaja niissä siis sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai kukaan vielä ole alkanut suklaamunia ostamaan? Minusta ne kuuluu pääsiäiseen...

Kyllä niitä ennen pääsiäistä saa jo syödä. Ja jos niitä suosituimpia malleja ei osta ajoissa, saattaa jäädä ilman. Ainakain viime vuonna pieniä prisessamunia ei enää pääsiäisen aikaan meidän kaupassa ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
se suklaa on NIIIIIIIIN hyvää! :laugh:

tarkoitatko, ettei ole hyvää? No eipä siitä siinä paljon olekaan.

siis on ihan oikesti hyvää suklaata,mun mielestä parempaa kun kinderissä

=)
nauratti vaan se kun minä ekana kommentoimassa suklaan makua,ostin pojalle niitä eilen ja yhdessä maistettiin yksi muna

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ei kai kukaan vielä ole alkanut suklaamunia ostamaan? Minusta ne kuuluu pääsiäiseen...

Kyllä niitä ennen pääsiäistä saa jo syödä. Ja jos niitä suosituimpia malleja ei osta ajoissa, saattaa jäädä ilman. Ainakain viime vuonna pieniä prisessamunia ei enää pääsiäisen aikaan meidän kaupassa ollut.

Tottakai saa syödä :) Voihan sitä tehdä nyt jo simaa ja tippaleipiä, kuka sitä kieltää. Mutta minusta suklaamunat kuuluvat pääsiäiseen ja ihan joka ikinen vuosi olen ostanut ne vasta pääsiäistä edeltävällä viikolla ja aina on saatu niitä, mitä halutaan...

Tarjoustalossa oli Hello Kitty munia joissa yllätyksenä Hello Kitty figuureja. Tyttö ei tykännyt siitä suklaasta mutta yllätykset oli mieluisia ja leikkiä on riittänyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Tottakai saa syödä :) Voihan sitä tehdä nyt jo simaa ja tippaleipiä, kuka sitä kieltää. Mutta minusta suklaamunat kuuluvat pääsiäiseen ja ihan joka ikinen vuosi olen ostanut ne vasta pääsiäistä edeltävällä viikolla ja aina on saatu niitä, mitä halutaan...

Minustakin tuntuu vähän hassule kun jo kuukauden ajan o saanut mämmiä ja pääsisäismunia. ihme ettei jo jouluna oo myynnissä

Yhteistyössä