ap
Tällä hetkellä ollaan s-marketin asiakkaita mutta huomasin että meillä ainakin täällä on k-supermarketissa paljon parempi valikoima..
eikö s-market sitten ole?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:S-market. K-supermarket on yksinkertaisesti kallis.
On todella kallis! Prisma edullisempi, mutta nuo marketit on järkyn kalliita. Kuivatavara on todella hintavaa, samoin hedelmät.Alkuperäinen kirjoittaja ..:eikö s-market sitten ole?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:S-market. K-supermarket on yksinkertaisesti kallis.
Tämäpä se on ainut syy mikä pitää kiinni s-marketissa, meillekkin tulee joka kk n.50e ja elämiseen menee sekin.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:S-market on huomattavasti parempi, Halvempi ja SAA bonusta todella hyvin!! n. 60-100e kuussa tulee meille ainakin!
Meiltä Prismaan on n. 35km, ei kehtaa ihan ruokakauppaan huvikseen sinne lähteä..Alkuperäinen kirjoittaja j:On todella kallis! Prisma edullisempi, mutta nuo marketit on järkyn kalliita. Kuivatavara on todella hintavaa, samoin hedelmät.Alkuperäinen kirjoittaja ..:eikö s-market sitten ole?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:S-market. K-supermarket on yksinkertaisesti kallis.
Meille kävi muuton yhteydessä samoin. Pidin ässää halpana, täällä uudella paikkakunnalla ei ole Prismaa joten siirryttiin k-supermarketin asiakkaaksi ja meidän ruokalasku on pienentynyt huomattavasti. Kierroskin on mukavampi tehdä lasten kanssa. Mä olen tosi tyytyväinen. Tajusin maksaneeni ne bonukset itse moninkertaisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:K-marketeissa on paremmat tarjoukset ja halvemmat hinnat! Käytiin ennen S-kaupoissa mutta kun muutettiin niin paikallinen s-market on aivan kamala. Siirryttiin sitten K-kauppaan ja täällä ainakin supermarketissa on aivan loistava palvelu ja monipuolinen valikoima!
Mielipide juttuja...
Vaan silti S-marketissa jää maksettavaa vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:k-market ehdottomasti,loppuhinnan päätteeksi kun näyttää bonusta lähtee aina mukavat määrät hinnasta pois