S-market vai K-supermarket?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
S-market
S-ryhmän kaupat ovat paljon halvempia ainakin meillä päin =) meillä k-ryhmän kaupassa on plussatarjouksena jokin tuote jonka normaali hinta on s-ryhmässä tämä plussatarjoushinta! Valikoima on ehkä hiukan laajempi k-ryhmässä, jollainhan heidänkin on kilpailtava kun eivät hinnalla pysty =)
 
ap
Nii, saattaahan se tuo s-market olla halvempi, mutta ainakin täällä on niin että k-supermarketissa oikein kutsuu hedelmät ja vihannekset kun taas s-marketissa on niin harmaata.. :/ Samoin lihaa on paljon enemmän valikoimissa ja muutenkin kaikki hyllyt täydempiä, olin ihan onessani kun yks päivä satuin piipahtamaan siellä... :D
 
Suvinen
K-marketeissa on paremmat tarjoukset ja halvemmat hinnat! Käytiin ennen S-kaupoissa mutta kun muutettiin niin paikallinen s-market on aivan kamala. Siirryttiin sitten K-kauppaan ja täällä ainakin supermarketissa on aivan loistava palvelu ja monipuolinen valikoima!

Mielipide juttuja...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
S-market on huomattavasti parempi, Halvempi ja SAA bonusta todella hyvin!! n. 60-100e kuussa tulee meille ainakin!
Tämäpä se on ainut syy mikä pitää kiinni s-marketissa, meillekkin tulee joka kk n.50e ja elämiseen menee sekin.
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
K-marketeissa on paremmat tarjoukset ja halvemmat hinnat! Käytiin ennen S-kaupoissa mutta kun muutettiin niin paikallinen s-market on aivan kamala. Siirryttiin sitten K-kauppaan ja täällä ainakin supermarketissa on aivan loistava palvelu ja monipuolinen valikoima!

Mielipide juttuja...
Meille kävi muuton yhteydessä samoin. Pidin ässää halpana, täällä uudella paikkakunnalla ei ole Prismaa joten siirryttiin k-supermarketin asiakkaaksi ja meidän ruokalasku on pienentynyt huomattavasti. Kierroskin on mukavampi tehdä lasten kanssa. Mä olen tosi tyytyväinen. Tajusin maksaneeni ne bonukset itse moninkertaisesti.
 
...
S-market tulee meillä edullisemmaks kun sielt saa aina -30% lihoista :D niitä tulee haettua kasa aina pakkaseen, muuten käydään prismassa. Jos menis kauppaan ilman ostoslistaa niin sitten saattais hyötyä noista plussa tarjouksistakin. mut nyt ei käytetä k-ta muuten kuin haetaan joskus tuoretta ruisleipää ja lähikaupasta hätätapauksessa
 
Kyllä
Me käydään pääsääntöisesti K-kaupassa, koska siellä on paremmat palvelutiskit kala- ja lihaosastolla sekä ihan selkeästi paljon paremmat hedelmä- ja vihannesvalikoimat.

Lisäksi Pirkka-tuotteet ovat yllättävän laadukkaita verrattuna Rainbow- ja Euroshopper -tuotteisiin.

S-ketjun bonukset ovat tosin paremmat...
 

Yhteistyössä