S-ketjun myyjän palkka(toive)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Limoviikuna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Limoviikuna"

Vieras
Osastonhoitajan työ kyseessä, mikä vois olla palkkatoive? Liki 20 v. työhistoriaa takana, kaupan alalta tosin vain ihan alkuvuosina. Ei ole hajuakaan mitä voisi pyytää palkkaa /kk.!!!!

Kääk, pitäis lähtee 700e halvemmalla kuin mitä nyt teen tsto-alalla...mut pakko hakee, suuri mahdollisuus ettei kohta ole työpaikkaa :(
Vai oliko toi 1900€/kk - verot vitsi....?

S-ketju käyttää myös ihan sikana työttömiä ilmaisia työharjottelijoita sekä ammattikoulu-, ammattikorkeakoulu- ja korkeakouluharjoittelijoita - ILMAISEKSI. Sieltä irtoaa korkeintaan pienin mahdollinen minimipalkka, kun ilmaisia työntekijöitä riittää.

....No siis onko kyseessä ihan osastonhoitaja, että on korkeampi kuin pelkkä myyjä? Montako työviikkotuntia sinulle tulee? Itse tein ennen kaupan myyjän hommia, 30 h / vko, palkka oli ~1600 e. Nykyään 2500 e / kk, aikuiskouluttajana.

[QUOTE="huh";24615033]Et oo tosissas :o mä vaihdan alaa. Saan kätilönä 2100€ :/[/QUOTE]

Mä kans mietin just ny alanvaihtoa tosissani... sairaanhoitajana kolmivuorotyössä ja perus palkka 2200€ + sit tietty vuorolisät, mutta ei ikuna enää yhtään paskavaippaa, jos viivakoodeja vedellen tienaa saman ja hiukan enemmän!!!! Haloo kaikki s-marketin pomon, mätuun teille HETI töihin!!! Soitelkaa kiitti, oon erittäin tunnollinen ja asiakaspalveluystävällinen ja osaan vedellä viivakoodeja ja käyttää kassakonetta!!!

[QUOTE="mä";24615060]Mä kans mietin just ny alanvaihtoa tosissani... sairaanhoitajana kolmivuorotyössä ja perus palkka 2200€ + sit tietty vuorolisät, mutta ei ikuna enää yhtään paskavaippaa, jos viivakoodeja vedellen tienaa saman ja hiukan enemmän!!!! Haloo kaikki s-marketin pomon, mätuun teille HETI töihin!!! Soitelkaa kiitti, oon erittäin tunnollinen ja asiakaspalveluystävällinen ja osaan vedellä viivakoodeja ja käyttää kassakonetta!!![/QUOTE]

Jos kyse on osastonhoitajan palkasta ja esim. pääkaupunkiseudulla, on 2500 ihan mahdollinen palkka. Olen itse kaupanalalla, ja ilmeisesti saa olla onnellinen ettei ole s-ryhmässä. Perusmyyjän kk-palkka esim. 8 vuoden kokemuksella on pääkaupunkiseudulla 1898. Iltalisä 4,09, lauantai 5,34, yölisä 6,14. Sunnuntaina tuplaliksa ja marras-joulukuun sunnuntaina tuplailtalisä.. Jos siis teet pelkkää aamua ma-pe ei vastuualueita, niin palkka varmaan onkin 1900. Itse en koskaan ole saanut alle 2300 euron kuukausipalkkaa ja silloinkin on ollut huono kuukausi.

Yhteistyössä