PikkuMyy88
saako tilattua netistä vai pitääkö hakea s-kaupasta?
Yritin netistä katella mutta en huomanny kyllä sen sivuilla mitään.
Yritin netistä katella mutta en huomanny kyllä sen sivuilla mitään.
5% eli 50e.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Jotain 50 e tulee silloin.. 900 on täyden % raja.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
4% eli 40?Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Eipäs, kun 5%Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:4% eli 40?Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Tok maksaa 900e eteenpäin 5%,en tiedä onko eri osuuskaupoilla erilaiset rajat.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Bonustaulukoissa on osuuskauppakohtaisia eroja, toisissa 1000e ostoilla saa 4% toisissa 4,5% ja joissain 5% bonusta eli siis 40, 45 tai 50 eurAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
4% saa 1000? ostoksistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipäs, kun 5%Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:4% eli 40?Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:4% saa 1000? ostoksistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipäs, kun 5%Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:4% eli 40?Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?![]()
Toimii ne bonuskortit muissakin. Kannattaa valita sellainen, jossa saa parhaan bonuksen eli 5%. Toisaalta voi liittyä myös kaikkiin, jolloin saa hyvää korkoa verovapaasti (usein 20%). Mistään pankista sellaista korkoa ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Bonustaulukoissa on osuuskauppakohtaisia eroja, toisissa 1000e ostoilla saa 4% toisissa 4,5% ja joissain 5% bonusta eli siis 40, 45 tai 50 eurAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
www.s-kanava.fi sivuilta kun etsii oman alueensa ok:n niin sieltä voi tarkistaa millainen on heidän bonustalukkonsa
Mä kyllä väitän että että ei s-pankki maksa kenellekkään 20% korkoa tilillä oleville rahoille.... tarkoitat ehkä kuitenkin osuuspääoman korkoa??? sen % vaihtelee osuuskappojen välillä MUTTA pikku pointti; osuuspääoman korko-tiedot menee ihan automaattisesti verottajan tietoon....Alkuperäinen kirjoittaja niksipirkka:Toimii ne bonuskortit muissakin. Kannattaa valita sellainen, jossa saa parhaan bonuksen eli 5%. Toisaalta voi liittyä myös kaikkiin, jolloin saa hyvää korkoa verovapaasti (usein 20%). Mistään pankista sellaista korkoa ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Bonustaulukoissa on osuuskauppakohtaisia eroja, toisissa 1000e ostoilla saa 4% toisissa 4,5% ja joissain 5% bonusta eli siis 40, 45 tai 50 eurAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
www.s-kanava.fi sivuilta kun etsii oman alueensa ok:n niin sieltä voi tarkistaa millainen on heidän bonustalukkonsa
Ai antaako ne liittyä mihin vaan osuuskauppaan?Alkuperäinen kirjoittaja niksipirkka:Toimii ne bonuskortit muissakin. Kannattaa valita sellainen, jossa saa parhaan bonuksen eli 5%. Toisaalta voi liittyä myös kaikkiin, jolloin saa hyvää korkoa verovapaasti (usein 20%). Mistään pankista sellaista korkoa ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Bonustaulukoissa on osuuskauppakohtaisia eroja, toisissa 1000e ostoilla saa 4% toisissa 4,5% ja joissain 5% bonusta eli siis 40, 45 tai 50 eurAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Pääoman korosta tässä oli puhe! Osuuspääoman koron verovapaa osuus on 1500 euroa. Sen ylimenevä osa on 70- prosenttisesti pääomatuloa, joten ylimenevältä osin menevä vero on 19,6 % Kannattaa siis liittyä jokaiseen osuuskauppaan, Suomi on vapaa maa ja jokainen saa liittyä mihin haluaa, vaikka kirkkokuoroon. Bonukset kannattaa kerätä sellaisesta osuuskaupasta, josta saa parhaat prosentit pienimmillä rajoilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai antaako ne liittyä mihin vaan osuuskauppaan?Alkuperäinen kirjoittaja niksipirkka:Toimii ne bonuskortit muissakin. Kannattaa valita sellainen, jossa saa parhaan bonuksen eli 5%. Toisaalta voi liittyä myös kaikkiin, jolloin saa hyvää korkoa verovapaasti (usein 20%). Mistään pankista sellaista korkoa ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Bonustaulukoissa on osuuskauppakohtaisia eroja, toisissa 1000e ostoilla saa 4% toisissa 4,5% ja joissain 5% bonusta eli siis 40, 45 tai 50 eurAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Voit silti ottaa kaikki muut kortit ja pitää piirongin laatikossa ja nauttia hyvästä korosta, jotain 15-20%Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Mä en saa liittyä mihin tahansa osuuskauppaan.... minua sitoo työnantaja tässä asiassa :/
Ei nääs tipu henkilökunta tarraa korttiin jos on väärän osuuskaupan kortti.
Mutta korko maksetaan, vaikkei ostaisi yhtään mitään. Se on 15-20% luokkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Juuppista:Ainoa miinuspuoli noissa on, että jos et ole oman alueesi asiakas,
myöskään ylijäämänpalautus ei ole kovinkaan kummoinen. Ja toinen on sitten nuo
yhteistyökumppanit, jotka bonuksia antaa...
Ylijäämä lasketaan oman alueen ostoksista, joten jos vaikka Helsinkiläisillä
olisi peeässän(Pohjois-Savo) kortti, moniko ostaa normaalisti peeässän alueelta?
Tosin ehkä hivenen huono esimerkki siks,koska Hok ei taida ylijäämiä maksella...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel