s-bonuksen ylijäämästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
just oli lehes kysymys et voiko osuuskauppaa vaihtaa ihan mihin vaan vaikka paremman bonuksen perässä..

vastaus oli et voi ja saa liittyä ihan mihin osuuskauppaa vaan! et kaipa ne ylijäämätki sieltä nasahtaa.

Me taidetaan vaihtaa tonne eteläsavoon. Miehen kummisetäkin kuuluu eteläsavon osuuskauppaan ja saa ylijäämät, vaikka asuu tos 500m päässä ( eli lahdessa )

ainaki maksettiin ylijäämät tilille, vaikka olen reilu puol vuotta asunu jo lapissa ja kuulun HOK:iin, eli helsingin piiriin.... et ei mulla ainakaan vaikuttanu toi asuinpaikka niihin maksuihin..

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
ainaki maksettiin ylijäämät tilille, vaikka olen reilu puol vuotta asunu jo lapissa ja kuulun HOK:iin, eli helsingin piiriin.... et ei mulla ainakaan vaikuttanu toi asuinpaikka niihin maksuihin..

ne ylijäämät onkin viime vuoden ostoista. Eli siis jos oot suurimman osan viime vuotta asunu hesassa niin tietty sulle sitä on kertyny.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:

oot saanu iistä ostoista mitkä olet tehny hok kaupoista vuonna 2007!!! ensi vuonna tuskin heruu, jos et vaihda sinne lapin osssuuuuskauppaan

Ongelmana on vain, että jos vaihdat toiseen osuuskauppaan, et välttis saa kaikkia etuja oman osuuskaupan alueelta. Kaverini on törmännyt tähän, hän ei saanut s-kortilla tarjouksessa olleita tuotteita halvemmalla, koska oli väärän osuuskaupan kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Ongelmana on vain, että jos vaihdat toiseen osuuskauppaan, et välttis saa kaikkia etuja oman osuuskaupan alueelta. Kaverini on törmännyt tähän, hän ei saanut s-kortilla tarjouksessa olleita tuotteita halvemmalla, koska oli väärän osuuskaupan kortti.

no toihan nyt harvinaisen perseestä on.. Siihen pitäs laittaa sitten ilmoitus että tarjous voimassa VAIN PAIKALLISELLA S-ETUKORTILLA.