S-aktin kuvaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omat Fantasiat.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omat Fantasiat.

Vieras
Minua kiihottaa ajtus siitä, että miestäni ja minua (ehkäpä salaa) kuvattaisiin seksiaktissa.
Fantasioin ajatuksesta että tiedän jonku tarkkailevan linssin läpi touhujamme. Tirkistelymielessä ja salaa tapahtuva tallentaminen olisi myös erittäin tuhmaa..

Olen erittäin tyytyväinen seksielämäämme, mieheni maagisisiin mittoihin ja innoissani kaikesta uudesta. Ehkä nyt on tämän "kolmannen osapuolen" vuoro siirtyä peliin. .. ja ehkä hän voisi liittyä mukaan.. ; ) Olemme kyllä kahden kesken kuvanneet videokameralla yhdyntää ja yhtyminen on aina näyttänyt aika pikkutuhman kiihottavalta.

Tiedä miten villiksi touhu vielä riistääntyisi, mutta ehkä se on vain tarkoituskin.. ;)

hmm... Onko muilla tämmöisen kaltaista perverssiollista halu halukkuutta ilmaista itseään ja omaa seksuaalisuuttaan.

Eipä ole ollut mitään tarvetta ottaa kolmatta mukaan meidän kahdenkeskisiin hetkiin, vaikka mahdollisuuksia on ollut tarjolla.

Edit: Sen verran vielä lisään, että ajatuksella ollaan leikitelty, mutta sekä mies että minä olemme sitä mieltä, että loppujen lopuksi se on parempi pikkutuhmana ajatuksena kuin oikeasti toteutettuna.

Meillä oli suhde lopussa ja tuttavapariskunta kertoi kuvanneensa (kahdestaan) seksiä. Päätimme kokeilla (ja itse otin riskin kun olisin halunnut lopettaa suhteen, mies ällötti). Nyt sitten kuitenkin ollaan oltu vielä 2. vuotta yhdessä, vaikka olyiin erään eron partaalla. Ei se seksn kuvaaminen siis kait mitään suhdetta kokonaan pelastanut enkä tiwdä miksi tätä nyt täällä julkisesti julistan. Tarkoitan vaan että tuo uusien juttujen kokeilu kyllä pelasti suhteemme. Ja muillakin varmasti piristää vettynyttä suhdetta.

Kuten aloiiajakin mainitsi siitä 3. osaanottajasta, nii n mä oo ite aina halunnut salaa salaisesti ja salaisesti kahta miestä. Mies "lupasi harkita asiaa" tai että katselisi minua ja sitä toista miestä rakastelemassa.

Yhteistyössä