Rypistyvät rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanha?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanha?

Vieras
Olen 30v. ja olen huomannut että rinnoissani on runsaasti ihan selkeitä ryppyjä. Rintani ovat isot ja roikkuvat, kokoni on 75D, mutta onko ihan tavallista ja väistämätöntä että tässä iässä ne ovat myös ryppyiset? Rintani olivat parikymppisenäkin jo isot ja teini-ikäisenäkin jo kokoa C, eli onhan niissä ehtinyt toki venymistä ajan myötä tapahtua mutta ryppyisyys tekee niistä sen näköiset kuin ne olisivat vanhan, vaihdevuosi-iän ylittäneen naisen rinnat. Käytän tukevia rintaliivejä yölläkin, mutta tämä ei silti tunnu estävän rintojen ihon venymistä, rinnoissa on ryppyjen lisäksi myös venymisen aiheuttamia "raskausarpia". Rintojen iho on löysää ja niissä on tosiaan ihan selvästi nähtävissä ja myös kädellä tunnettavissa paljon pitkittäisiä ryppyjä. Lapsia ei ole joten imetyksistä rinnat eivät ole muuttuneet. Olen normaalipainoinen (163cm/55kg), syön terveellisesti, en juo enkä polta joten epäterveelliset elämäntavatkaan eivät ihoani ole huonontaneet. Kolmekymppinen ei toki ole enää nuori muttei vielä vanhakaan ja rintojeni perusteella minua voisi luulla isoäiti-ikäiseksi.
Ovatko muut huomanneet tällaista jo tässä iässä ja mitäköhän tälle voisi tehdä?

Yhteistyössä