M
mie
Vieras
Olisin kiinnostunut kuulemaan kuinka ryhmiksessä työskentely eroaa päiväkodissa työskentelystä? jne.. kaikki tiedot tervetulleita 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mä viihdyin, ainoa vaan että kun työkaveri sairastui niin lapsia piti nopeasti sijoittaa muualle jos ei saanut sijaista. Päiväkodissa on aina muita työntekijöitä talossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän piti tehdä myös kaikki ruoat itse ryhmiksessä, aamupala, lounas ja välipala.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Aamupala tehdään itse.
Tiskataan itse
lapsia on vähemmän.
Palkka on pienempi
2 aikuista
muuten toiminta on kuin päiväkodissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän piti tehdä myös kaikki ruoat itse ryhmiksessä, aamupala, lounas ja välipala.
tää kuulostaa enemmän kolmiperhepäivähoidolta?? Kaikki ryhmikset mitä tiedän, niin niihin tulee lounas päiväkodista tai eriksen tilattuna muualta..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Olisin kiinnostunut kuulemaan kuinka ryhmiksessä työskentely eroaa päiväkodissa työskentelystä? jne.. kaikki tiedot tervetulleita![]()