ryhmässä?

• Viestiketjun aloittaja nainen-70
  • Ensimmäinen viesti
nainen-70
Hei kaikki

olemme mieheni kanssa alkaneet kaivata lisää väriä seksielämään ja esille
on noussut kolmen kimppa, ja nimenomaan versiona 2n+m. Olen periaattessa
jo suostunut ajatukseen, mutta hieman vielä arveluttaa. Kaipaisin siksi
rehellisiä kommentteja ja kokemuksia naisilta, mitä oikein on odotettavissa.

En ole koskaan edes suudellut toista naista, mutta olen utelias kokeilemaan.
Myös rintojen hyväily kuulostaa mukavalta ajatukselta, sen sijaan siitä "alemmas" mentäessä kynnys varmaan nousee.

Etukäteen ajatus miehestäni rakastelemassa toista naista (ja heidän katselemisensa) tuntuu kiihottavalta, mutta miten on tositilanteessa?

esileikki
Itse olen haaveillut 2M+1N ryhmästä ja kun olen kirjoittelua keskustelupalstoilla seurannut niin kannattaa ainakin, jos haaveen aikoo toteutaa, niin valita kolmanneksi täysin tuntematon ystävän sijasta. Monilla tuntui olevan kokemus että suhde ei välttämättä ole entisensä jos ottaa kaverin kolmanneksi!
Toteuttakaa ihmeessä fantasia jos molemmat olette siitä kiinnostuneita.
Onnea teille :flower:

Kokeillut
Mä olen kokeillut, neljästään 2m+2n ja olen katunut sitä "vapauden" hetkeä nyt kaksi vuotta....Suhteemme ei ole koskaan ollut enää sama. Jotain meni rikki ja pahasti.

Fantasiana ryhmä on ihana. Ne kaksi ihan ok tyyppejä vieläkin, tuttuja olivat. Mutta parisuhde kärsi. Näen yhä silmissäni sen hetken, kun vieras nainen imi mieheni "taikasauvaa"... ja sen autuaan ilmeen mieheni kasvoilla... Se on ja tulee kai aina olemaan yksi kamalimmista näyistä.

Olin innokas kokeiluun, mutta en voinut koskaan kuvitellakaan, miten pahalta todellinen toteuttaminen tuntui myöhemmin. Vaikka olin ajatellut olevani avoin kaiken seksin suhteen, en voikaan jakaa mieheni himoa muiden kanssa. Se pyhä yhteys välillämme katosi, en olekaan hänelle ainoa...

Valitettavasti mieheni jäi vielä kaipaamaan tuota jännittävää hetkeä. Minua vain oksettaa, tietysti ne vieraat koskettelivat myös minua.
Eli mieti vaan, kuinka saada parisuhde enää toimimaan????

Juttu voisi toimia sinkkujen kesken. Jos todellisia tunnesiteitä ei olisi.
Muutoin kaikki tuhoutuu. Käärme tulee paratiisiin!!

Yhteistyössä